Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس گفت: ۸ نماینده استان کرمان از عدم قبول استعفای رزم‌حسینی استاندار کرمان اعلام حمایت کردند و منتظریم ۲ نفر نماینده دیگر هم به جمع نمایندگان استان بپیوندند.

حبیب‌الله نیکزادی‌پناه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بم، در رابطه با استعفای رزم‌حسینی استاندار کرمان اظهار‌ داشت: استاندار کرمان تلاش‌های زیادی در استان انجام داده و باید حداقل صبر کند تا ثمره تلاش‌های خود را ببیند و با سرکار آمدن استاندار جدید همه تلاش‌های علیرضا رزم‌حسینی نابود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه رزم‌حسینی باید حداقل تا سرکار آمدن رسمی دولت دوازدهم صبر می‌کرد و بعد استعفا خود را می‌نوشت گفت: استاندار کرمان در دوران کاری خود آثار بسیار خوبی بر جا گذاشت.

نماینده مردم بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلسافزود: در بخش اقتصادی و در بحث سرمایه‌گذاری وی در حقیقت نیروی پر توان و علاقمند به خدمت است و بدون حاشیه بودند.

وی بیان کرد: رزم‌حسینی استانداری بود که در بسیاری از زمینه‌ها در سطح کشور مقام اول را به خود اختصاص داده و نباید چنین تصمیمی می‌گرفت.

نیکزادی‌پناه از برگزاری جلسه‌ای در روز شنبه در مجمع نمایندگان استان خبر داد و بیان کرد: شش نفر از نمایندگان استان کرمان با وزیر کشور نیز مذاکراتی درباره مخالفت با استعفای استاندار کرمان داشته‌اند.

وی افزود: تاکنون 8 نماینده استان کرمان از عدم قبول استعفای رزم‌حسینی استاندار کرمان اعلام حمایت کردند و منتظریم 2 نفر نماینده دیگر هم به جمع نمایندگان استان بپیوندند.

نماینده مردم بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس تصریح کرد: ما در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و برای علاقمندی و جبران زحمات مدیران باید به گونه‌ای عمل کنیم تا آنها با علاقمندی کارها را دنبال کنند و حق نداریم به طوری عمل کنیم که تلاش مدیران نادیده گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان استان با مدیریت کلان استان با جدیت در این موضوع ورود پیدا خواهند کرد افزود: در حال حاضر منتظریم تا وزیر کشور نظر خود را اعلام کند.

انتهای پیام/

R7860/P41362/S6,67/CT14

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند

به گزارش جماران،  به نقل از خانه ملت، متن این بیانیه به شرح زیر است:

پاسخ کوبنده به اقدام تروریستی و جنایتکارانه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی حق مسلم و انتظار مشروع ملت ایران و انسان‌های آزاده جهان و تحقق وعده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، متجاوزان و جنایتکاران تروریست بدانند که امنیت و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت غیور ایران خط قرمز آحاد ملت به خصوص نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و با تمام قدرت و ظرفیت با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی و آمادگی کامل و روحیه ای مضاعف در پاسداری از آرمان‌ها و اهداف نظام ایستاده‌ایم.

ما نمایندگان جوامع ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از دلاورمردان ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع فرماندهان غیور ارتش و سپاه و به ویژه فرمانده رشید هوافضای سپاه این موفقیت را خدمت رهبر فرزانه انقلاب و ملت سرافراز ایران تبریک عرض نموده و اعلام می‌داریم همواره هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل و پشتیبانانش بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

این بیانیه به امضای شارلی انوبه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران، اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان ایران، روبرت بگلریان نماینده مسیحیان ارمنی اصفهان و جنوب ایران، آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران و همایون سامح یه نجف‌آبادی نماینده کلیمیان ایران رسیده است.

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • شالیکاری در مازندران مکانیزه شود
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: هرگونه خطای رژیم صهیونیستی بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • تغییر استاندار مازندران شایعه است/ حسینی پور می ماند
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی در حمایت از حمله به اسرائیل
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: خطای اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود