Web Analytics Made Easy - Statcounter


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: ۲۰ درصد تصادفات درونشهری در بلوارها اتفاق می افتد و در ٣٠ تصادفات درون شهری، عابران پیاده حضور داشته اند.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، سرهنگ نادر رحمانی افزود: ۵٠ درصد تصادفات درون شهری سال ٩۵،در محورهای اصلی ،١٣ درصد تصادفات درون شهری نیز در بزرگراه ها، ٢٠ درصد در بلوارها و ۵ درصد آنها در میادین رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق آمار سال ٩٥، نزدیک به ٥ درصد تصادفات درون شهری منجر به واژگونی شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: ٤٥ هزار و ٧٣٥ فقره تصادف برای سواری ها در طول سال ٩٥ در جاده ها اتفاق افتاده که در مجموع، نزدیک به ٦٠درصد حوادث را تشکیل داده است.

رحمانی افزود: طی سال گذشته،در ١٥هزار و ٢٦٦ فقره تصادف برون شهری، موتورسیکلت ها حضور داشته اند که نزدیک به ١٩ درصد کل تصادفات بیرون شهر را شامل می شود.

وی اضافه کرد: در سال ٩٥، وانت ها و کامیون ها با١٠ درصد و مسافربری های عمومی با حضور در یک درصد تصادفات، مابقی تصادفات برون شهری را شامل می شوند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: ٣٧ درصد تصادفات برون شهری یا جاده ای کشور سال ٩٥،منجر به واژگونی خودروها شده است.

سرهنگ رحمانی افزود: این در حالی است که طی این مدت تنها، پنج درصد تصادفات درون شهری، واژگونی بوده است.در ٣٠ درصد تصادفات درون شهری سال ٩٥، عابران پیاده حضور داشته اند، این در حالی است که طبق آمار سال ٩٥، عابران در تنها ٩ درصد تصادفات برون شهری، حاضر بوده اند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: در فروردین ٩٦ حدود ٦١ درصد تصادفات رانندگی جاده‌ای در محورهای اصلی رخ داده است. در این مدت ٢٦ درصد تصادفات برون شهری در محورهای فرعی و ١٣ درصد هم در محورهای روستایی رخ داده است.

رحمانی اضافه کرد: از بین تصادفات برون شهری فروردین ماه ٩٦، نزدیک به ٤٠ درصد آنها از شکل واژگونی بوده است، در عین حال در ١٠ درصد این تصادفات هم عابرین پیاده حضور داشته اند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: موتورسیکلت ها در ۴۰ درصد تصادفات درون شهری نقش دارند به گونه ای که در سال ۹۵ این وسیله نقلیه در حدود ۵۸ هزار فقره از تصادفات حضور داشتند.

رحمانی افزود: با بررسی آمار ۶ ماه اول سال ۹۵، مشخص شد سواری ها ٥٤ درصد تصادفات درون شهری را رقم زده اند و موتور سیکلت ها با سهم ٣٨ درصدی در رتبه دوم قرار دارند.

وی اضافه کرد: در سال ٩٥، موتورسیکلت ها، با حضور در نزدیک به ٥٨ هزار فقره تصادف، کامیون ها با حضور در ٣٠ هزار فقره و مسافربری های عمومی با حضور در نزدیک به یک هزار و ٦٠٠ فقره، مابقی تصادفات درون شهری را شامل می شدند.

رحمانی اضافه کرد: بیش از ٨٦ هزار فقره تصادف برای سواری ها در طول سال ٩٥ در داخل شهرهای کشور اتفاق افتاده که در مجموع، نزدیک به ٥٥ درصد حوادث را تشکیل داده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: طی سال گذشته در هشت هزار و ٨٧١ فقره از تصادفات درون شهری، وانت ها حضور داشته اند که نزدیک به پنج درصد کل تصادفات داخل شهر را شامل می شود.

رحمانی افزود: به این ترتیب طبق آمار سال ٩٥، موتورسیکلت ها ٣٧ درصد تصادفات،کامیون ها، ٢ درصد و مسافربری های عمومی ، یک درصد تصادفات درون شهری را رقم زده اند.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۴۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی

شهریار صیقلانی بازیگر آثاری همچون بانویی از اسلو و سریال احضار و چند اثر نمایشی دیگر از حضور چهره‌های شناخته شده در تولیدات تصویری می‌گوید. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم؛ شهریار صیقلانی که پس از حضور موفق بانویی از اسلو که در تالار حافظ به روی صحنه رفت تجربیات مشابهی را در این ژانر داشته است علاوه بر بازیگری  آثاری همچون «عاشقانه»، «تکراری»، «آتش پنهان» و «معما» را در کارنامه خود دارد و در اثر «منو بشناس» در کنار 39 خواننده دیگر کشور حضور داشت در گفت‌وگو با تسنیم درباره وضعیت کنونی چهره ها و کیفیت آثار گفت: بازیگرانی که دستی بر موسیقی هم دارند در حال حاضر به جای اینکه یک کاراکتر جدیدی از تفکر و احساس خودشان را منتشر کنند، پیرو کارهایی که در جامعه موفق بوده می‌شوند و طبیعتا همه آهنگ‌ها به همین دلیل شبیه هم می‌شود. در نتیجه در موزیک پاپ این اتفاق می‌افتد که ما به جای اینکه صداها و حرف‌های جدید و موسیقی و تنظیم و سبک‌های مختص به کاراکتر هر آرتیستی را بشنویم، همه سعی می‌کند قطعاتی شبیه به قطعه‌ای که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است، بسازند و به کاراکتر خواننده و ایجاد یک اثر جدید توجهی نمی‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه استانداردهای لازم  رعایت نمی‌شود و همانطور که می‌بینیم صداها در استودیوها به واسطه نرم‌افزارها دستکاری می‌شود و برخی از خواننده‌ها در اجراهای زنده توانایی این را ندارند که قطعات خودشان را بخوانند. متاسفانه این روزها موسیقی در حال رفتن به سمت مصرف‌گرایی است تا به سمت ماندگاری و این اتفاق بسیار بدی است.

صیقلانی درباره حضور خواننده‌ها در جایگاه بازیگر در آثار نمایشی بیان کرد: اگر خواننده بازیگر بتواند هر دو مسئولیت خود را به خوبی انجام دهد، یعنی در بازیگری هم درخشان باشد، اتفاق خیلی خوبی است و نه تنها به سابقه خوانندگی‌اش لطمه نمی‌زند، بلکه باعث پیشرفت و درخشش بیشتر او هم می‌شود. به عنوان نمونه‌های موفق این موضوع در سال گذشته می‌توان به کامران جهانبانی و سینا ساعی اشاره کرد.

وی در پایان درباره فعالیت‌های اخیرش اظهار کرد: چند پیشنهاد بازیگری در تئاتر را در حال بررسی دارم  و برای یک اثر نمایش خانگی در حال ساخت تیتراژ هستیم .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۷ درصد فوتی‌های تصادفات استان بوشهر موتورسواران هستند
  • مدیر اینتر: رافائل لیائو به انتقال به اینتر نزدیک بود اما به دلایلی این اتفاق رخ نداد
  • ۷۲ نفر در تصادفات شهر مشهد مصدوم شدند
  • تابوشکنی در فوتبال ایران؛ ورود آقایان ممنوع!
  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • یک اتفاق جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان / تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان چه شد؟