Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفّاری: بیشترین کمک خیّران در قالب اهدای زمین برای ساخت و تجهیز مراکز درمانی است به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان شمالی مدیر عامل مجمع خیّرین سلامت استان گفت: بیشترین کمک خیّران در قالب اهدای زمین برای ساخت و تجهیز مراکز درمانی در خراسان شمالی به ارزش 13 میلیارد تومان است. علیرضا صفّاری افزود: مرکز دیالیز و پیوند کلیه با 15تخت فعال و خرید تجهیزات پزشکی در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد با کمک و مشارکت خیّرین حوزه سلامت ساخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: زمین ساخت بیمارستان و مرکز بهداشتی فاروج، توسعه مرکزبهداشتی درمانی سنخواست و خانه های بهداشت نیز به همت خیّران تأمین و اهدا شد. مدیرعامل مجمع خیّرین سلامت استان از انعقاد تفاهم نامه این مجمع با بانک صادرات خبرداد و گفت: براساس این تفاهم نامه بیماران نیازمند دو میلیون تومان وام قرض الحسنه دریافت می کنند و همچنین بیماران نیازمند برای پرداخت هزینه های درمانی به مجمع خیّرین سلامت کشور معرفی می شوند. صفاری افزود: خیّران حوزه سلامت همچنین با کمک یک میلیارد و 600 میلیون تومانی، بخشی از هزینه ساخت 48 طرح بهداشت و درمان استان را متعهد شدند. 150نفر در مجمع خیّرین سلامت خراسان شمالی عضو هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان

سیدمسعود حسینی در آغاز عملیات ساخت پیاده‌راه باباطاهر همدان گفت: بر اساس بازخورد‌هایی که از انجام طرح هاب پیاده‌راه‌سازی قبلی داشتیم ارزیابی تاثیرات اجتماعی آن را در اجرای طرح پیاده‌راه باباطاهر آغاز کردیم.

او با اشاره به اینکه پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است، گفت: نظرات کسبه، ساکنان و بهره‌برداران این خیابان مورد توجه قرار می‌گیرد و سایر طرح‌ها نیز پس از انجام این طرح با این روند اجرا می‌شود.

شهردار همدان با بیان اینکه شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند، گفت: امسال با اقداماتی که شهرداری در حوزه گردشگری انجام می‌دهد و بودجه عمرانی که در این حوزه مصوب شده، شهر برای حضور گردشگران زیبا می‌شود.

حسینی با اشاره به آغاز جداره‌سازی در میدان امام خمینی (ره)، خیابان بوعلی و اکباتان گفت: هدف ما توسعه گردشگری در شهر همدان است و امیدواریم آنچه نیاز شهر همدان بوده در این زمینه اجرایی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد