Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نخستين خودنمايي ملانيا همسر دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريکا در سيسيل ايتاليا با کت گل سه بعدي به بهاي 51 هزار دلار بود که تقريبا معادل درآمد متوسط يک آمريکايي در سال 2016 است.

به گزارش روزنامه اينديپندنت، سيسيل آخرين ايستگاه سفر دوره اي دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريکا به خاورميانه و اروپا بود که از عربستان سعودي آغاز و با ديدار از فلسطين اشغالي، واتيکان، بلژيک و ايتاليا ادامه يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر چند کاخ سفيد به درخواست ها براي اظهارنظر درباره بهايي که ملانيا مدل پيشين لباس براي اين کت پرداخته بود، پاسخ نداد، اما دولت آمريکا کمک به همسران رئيسان جمهوري برايهزينه خريد پوشاک پرداخت نمي کند.
همچنين چند طراح مشهور لباس به صورت علني گفته اند که به علت مخالفت با سياست هاي ترامپ، در تهيه پوشش همسر رئيس جمهوري همکاري نخواهند کرد. لباس هاي همسران رئيسان جمهوري آمريکا هميشه زير نگاه تيزبين منتقدان قرا ر داشته است.
درآمد يک خانوار متوسط آمريکايي در سال 2015 که آخرين سالي است که آمار و ارقام ان مربوط به آن در اداره آمار آمريکا در دسترس قرار دارد، حدود 56 هزار و 516 دلار بوده است.
ترامپ که در نخستين سفر خارجي خود به سر مي برد، تشريح جزئيات بودجه فدرال پيشنهادي براي سال 2018 را به دستياران بلندپايه خود سپرد.
ترامپ يک بودجه چهار تريليون و 100 ميليارد دلاري براي سال آينده ميلادي پيشنهاد کرده است که در آن هزينه برنامه هاي پوشش تامين اجتماعي براي فقيران شامل پرداخت کوپن مواد غذايي و کمک هاي دارويي به شدت کاهش داده شده و در عوض ميلياردها دلار به هزينه هاي نظامي اختصاص داده شده است.

شمار خانواده هاي فقير آمريکا با افزايش هزينه هاي زندگي و دستمزدهاي کم، به تدريج افزايش مي يابد زيرا خانواده ها ناگزير هستند که هزينه هاي خود را کاهش دهند و از بين نيازهاي ضروري زندگي مثل بهداشت و درمان، مراقبت از کودکان و حتي مواد غذايي، يکي را انتخاب کنند.
ميليون ها نفر از مردم ايالات متحده در فقر زندگي مي کنند و نه تنها از داشتن بسياري از مقتضيات مهم زندگي محروم هستند، بلکه از سختي شرايط و دورنماي بد زندگي خود در آينده نيز رنج مي برند.
هزينه بالاي مسکن، بهداشت و ساير نيازهاي ضروري زندگي اغلب بدين معنا است که شهروندان ناگزير خواهند بود تا از برخي از نيازهاي اوليه زندگي چشم پوشي کنند، مثل انتخاب بين غذا يا خدمات پزشکي.
طبق آمارهاي رسمي منتشر شده، 15 درصد از مردم آمريکا (يعني جمعيتي بالغ بر چهار ميليون نفر از بزرگسالان و بيش از يک ميليون نفر از کودکان و نوجوانان) در سال 2012 در فقر زندگي مي کرده اند.
رايج ترين روش براي اندازه گيري فقر در ايالات متحده `آستانه فقر` است که توسط مقامات دولتي تعيين مي شود. فقر در اين روش اندازه گيري به عنوان عدم دسترسي يه بخشي از کالاها و خدماتي شناخته مي شود که افراد جامعه عموماً بايد آن را در اختيار داشته باشند.
تعريف دولت از فقر بر اساس کل درآمدهاي حاصله افراد صورت مي گيرد. سطح فقر اعلام شده براي سال 2014، درآمد ساليانه 850/23 دلار براي يک خانواده چهار نفره تعيين شده است. طبق آمارها اکثر شهروندان امريکا بين 25 تا 75 سالگي، دست کم يک سال از زندگي خود را زير خط فقر به سر مي برد.
معمولاً ميزان فقر در مناطق روستايي و برخي بخش هاي مرکزي شهرها بيشتر از ساير نقاط است.
بنا به گزارش اداره آمار آمريکا که در نوامبر 2012 منتشر شد، بيش از 16 درصد جمعيت اين کشور در فقر به سر بردند و اين ميزان بالاترين آمار از سال 1993 محسوب مي شود. آمار فقر در سال 2009، 3/14 درصد (6/43 ميليون نفر) و در سال 2008، 2/13 درصد (8/39 ميليون نفر) گزارش شده بود. کاليفرنيا با 5/23 درصد بالاترين آمار فقر را در بين ايالت هاي آمريکا دارد.
ايرنا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نشستی خصوصی، دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، در یک نشست خصوصی و پشت درهای بسته در اقاماتگاه خود در فلوریدا، دولت جو بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

وی این مقایسه را در میانه اظهاراتش در خصوص پرونده های حقوقی علیه خود مطرح کرد و ضمن حمله به دادستان های این پرونده‌ها گفت: «این افراد یک دولت گشتاپو را اداره می کنند و این تنها چیزی است که آنها دارند. این تنها راهی است که آنها از نظر خود پیروز می شوند».

ترامپ سپس با بیان اینکه بایدن بدترین رئیس‌جمهوری تاریخ کشورمان است، افزود: «زمانی که متهم شدم، گفتم خوب، حالا زمان مبارزه است. او [بایدن] به شدت ناتوان و متقلب است. مقادیر زیادی پول از چین، روسیه، اوکراین و بسیاری از کشورهای دیگر گرفته است. او یک کلاهبردار است.»

وی همچنین جک اسمیت بازرس ویژه‌ای که دو پرونده فدرال علیه ترامپ را در دست دارد، «قاتل شرور» و «دیوانه» خواند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • جنجال هوخشتره و چاپ پول؛ شاخص محرمانه تورم را چه عددی حساب کرد؟
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • جنجال قرارداد میلیارد دلاری زاکانی با چینی‌ها در شورا
  • عیادت از جورج شکور؛ خالقِ سه گانهِ حماسه های ماندگار …
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • کتاب «ادب زندگی» منتشر شد
  • کتاب «ادب زندگی» روانه بازار نشر شد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین