Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@04:13:19 GMT

نگاهی به بخت‌های دریافت نخل طلای کن ۲۰۱۷

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۶۴۴۲۶

نگاهی به بخت‌های دریافت نخل طلای کن ۲۰۱۷

منتقدان خارجی با دیدن فیلم‌های حاضر در هفتادمین فستیوال کن بیشتر از سه فیلم نام می‌برند که امکان بردن نخل طلا را دارند.
به گزارش جهان نيوز، پس از ۱۲ روز و نمایش ۱۹ فیلم در جشنواره فیلم کن، هیات داوران این جشنواره روز یکشنبه (۷ خرداد) برنده نخل طلای امسال را معرفی خواهد کرد. ریاست هیات داوران این دوره را پدرو آلمادووار، کارگردان اسپانیایی بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از فیلم فرانسوی «۱۲۰ ضربان در دقیقه» به کارگردانی رابین کامپیو به عنوان یکی از بخت های دریافت نخل طلا یاد می شود.
از فیلم ژاپنی «به سوی نور» به کارگردانی نایومی کاواسه نیز به عنوان یکی از بخت های دریافت جایزه اصلی جشنواره کن نام برده می شود.
ژان میشل فرودون، منتقد سینمایی وبسایت «اسلیت» می گوید: «نایومی کاواسه را ما ۲۰ سال پیش با اولین فیلمش که سوزاکو نام داشت کشف کردیم. این فیلم جایزه دوربین طلایی را کسب کرد. ده سال پیش با فیلم جنگل موگاری جایزه ویژه هیات داوران را به دست آورد. اگر من به تنهایی هیات داوران بودم نخل طلا را به فیلم «به سوی نور» اهدا می کردم.»
بن کرول، منتقد «دِ-وراپ» (TheWrap) نیز می گوید: «در سال‌هایی که برای شرکت در جشنواره به کن آمدم فیلم‌های پرشور زیادی دیدم. یکی از دلایلی که فیلم «یک موجود آرام» به کارگردانی سرگی لوزنیتسا را واقعا پسندیدم این بود که به داستانی می پرداخت که ما بارها پیشتر دیده ایم: فرد معصومی که گرفتار نظام دیوانسالاری و فساد شده است. این بار اما به این داستان با حالتی سوررئال و خیال‌پردازانه پرداخته شده است.»
منبع:مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط یحیی السنوار برای توافق با اسرائیل؛ رسانه صهیونیستی فاش کرد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از رسانه صهیونیستی «ماکور ریشون»، السنوار آماده شنیدن پیشنهاد توافقی نیست که شامل توقف جنگ و عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از غزه نباشد.

ناعوم امیر، تحلیلگر نظامی رسانه ماکور ریشون درباره گزارش رسانه‌ها مبنی بر پیشرفت مذاکرات تبادل اسرا میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی گفت که تا صبح امروز و علیرغم انتشار چنین گزارش هایی، السنوار، مردی که کلید آزادی اسرای صهیونیست دست اوست، آماده شنیدن پیشنهاد توافقی که شامل توقف جنگ و خروج ارتش اسرائیل از غزه نباشد، نیست.

اخیرا منابع فلسطینی گزارش دادند که هیات حماس پس از دریافت طرح پیشنهادی جدید مبادله اسرا و مذاکره با میانجی‌های مصری و قطری و دریافت توضیحات آنها، قاهره را برای رایزنی‌های بیشتر ترک کرده است.

بر اساس این گزارش، هیات حماس مصر را ترک کرده و با پاسخ کتبی به پیشنهاد آتش بس در غزه، باز می‌گردد.

این در حالی است که احسان عطایا، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به پیشنهاد مبادله اسرا که از سوی رژیم صهیونیستی ارائه شده است، گفت که این پیشنهاد با مفاد و ابهامات فعلی آن منجر به توافق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه پیشنهاد اخیر دارای خلاءهای اصلی و تلاش‌های خبیثانه‌ای است، افزود که این پیشنهاد سه و نیم صفحه‌ای جزئیات سه مرحله‌ای است.

این عضو ارشد جهاد اسلامی اضافه کرد: مفاد پیشنهادی جدید بیش از ۹۰ درصد نسبت به پیشنهاد قبلی تغییر نکرده است، بنابر این دستیابی به توافق را رد می‌کنم.

کد خبر 848387 منبع: ایرنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • شرط یحیی السنوار برای توافق با اسرائیل؛ رسانه صهیونیستی فاش کرد
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام