Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@22:34:46 GMT

اخراج یک وزیر در اجلاس اوپک به روش احمدی نژادی

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۶۴۷۷۷

رویداد۲۴-این خبر در حالی منتشر شد که نورالدین بوطرفا، وزیر انرژی الجزایر، با همتایان خود در بعد‌از‌ظهر پنج‌شنبه در نشستی پشت درهای بسته شرکت کرد. بوطرفا از اخراج خود بی‌خبر بود. در حالی‌که خبر اخراج وی در مقر اوپک در وین که در آن نمایندگان متحدان اوپک از جمله روسیه برای نهایی کردن تمدید توافق کاهش تولید از راه می‌رسیدند، پیچیده بود، این وزیر و نماینده‌اش سکوت اختیار کرده‌ بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به محض اینکه بر کناری وی به‌طور رسمی تایید شد، بوطرفا بعضی از همتایانش را کناری کشید و با آنها به‌طور خصوصی صحبت کرد. یک روز قبل نخست‌وزیر الجزایر برکنار و باعث تغییر و تحولاتی در کابینه شد که شامل انتصاب مصطفی گیتونی، مدیر عامل سونگاز، به‌عنوان وزیر انرژی بود. انتظار می‌رفت بوطرفا که کمتر از یک سال این سمت را در دست داشت، پس از انتخابات پارلمانی که اوایل ماه جاری برگزار شد پست وزارت را حفظ کند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد.

محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه گفت و گو با برخی دانشجویان دانشگاه یاسوج در محوطه این دانشگاه  در جمع خبرنگاران افزود:  اساتید چشم‌ و چراغ دانشگاه و جامعه هستند که همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

وی اظهارکرد: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت های آنها نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند و یک سری قوانین و مقررات وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

زلفی گل تصریح کرد: برای نمونه یک عضو هیات‌ علمی باید نظم کلاس، اداری و حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، چنانچه یک عضو هیات‌ علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود.

وی ادامه داد: به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیات‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

به گزارش ایسنا، وزیر علوم بیان کرد: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند و بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند، خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • وزیر علوم : موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست