Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید ابوالفضل هاشمی اصل مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این دوره آموزشی با توجه به اهمیت کاهش مرگ و میر مادران در شاخص های سلامت و همسو با کسب رتبه برتر کاهش میزان مرگ مادران در بین دانشگاه های علوم پزشکی سطح یک در کشور برگزار شد.هاشمی اصل استفاده از تجارب بیمارستان هایی که در امر مدیریت این گونه بیماران موفق تر بوده اند را دیگر هدف برگزاری این دوره آموزشی عنوان کرد و افزود: اهمیت ثبت میزان مرگ و میر و آمار زایمان در سامانه "ایمان"، آموزش درسنامه های برگرفته از کمیته مرگ مادری و ثبت میزان مرگ و میر مادران، دیگر مباحث این کارگاه بود که با حضور مسوولان بلوک های زایمان استان، در بیمارستان مادر و کودک شوشتری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در طول این نشست، پایش برنامه ترویج زایمان طبیعی و برنامه عملیاتی سال 96 اداره مامایی، مورد تاکید قرار گرفت.ثريا شفيعي ریيس اداره مامایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: هدف از برگزاری اين دوره بالا بردن سطح دانش و آگاهی مسوولان آمار بيمارستان ها در خصوص ثبت صحيح اطلاعات در سامانه ايمان و همچنين محاسبه صحيح شاخص های سزارين به روش جديد است.
انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی آفت پروانه چوبخوار پسته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دوره آموزشی پروانه چوبخوار پسته با حضور مدرس مهندس ذاکری و جمعی از کشاورزان برگزار شد.   دراین دوره مهندس ذاکری ابتدا توضیحاتی از چرخه زندگی این آفت ارائه نمود و علاوه بر آشنا کردن کشاورزان با این آفت، خسارت‌های ناشی از این آفت به باغات پسته، چگونگی مبارزه با این آفت راهکار‌هایی را ارائه نمودند؛ و درادامه تذکر داد بهترین زمان مبارزه با این آفت اواخر زمستان است.

دیگر خبرها

  • مراکز سلامت فارس در ایام عید در خدمت مردم و مسافران نوروزی هستند
  • آمادگی مراکز سلامت فارس برای خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی
  • مراکز سلامت فارس آماده خدمت رسانی به مردم در ایام نوروز هستند
  • آمادگی مراکز سلامت فارس برای خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی
  • آمادگی مراکز درمانی فارس برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی
  • برگزاری دوره آموزشی داوری فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری دوره آموزشی داوری درجه ۳ فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • ملاک برگزاری کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها ابلاغیه وزارت علوم است / تمامی کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره آموزشی آفت پروانه چوبخوار پسته
  • برگزاری «عصرانه مستند سیاستی» با هدف حرفه‌ای سازی جریان مطالبه‌گری مسائل در کشور