Web Analytics Made Easy - Statcounter

باغ موزه دفاع مقدس در ضلع شمالی دریاچه شورابیل به منظور محوطه سازی این مجموعه احد اث میشود

به گزارش خبرگزاری صدا وسیماباغ موزه دفاع مقدس اردبیل تا 6ماهه اول سال 97 آماده بهره برداری میشود این مجموعه در ضلع شمالی دریاچه شورابیل در حال احداث است وبه منظور محوطه سازی این مجموعه در چند روز گذشته ادوات مختلف جنگی به این محل منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان درخصوص تکمیل این مجموعه گفت با هماهنگی استانداری اردبیل اعتبارات عمرانی برای تکمیل این مجموعه در نظر گرفته شده و امید می رود تا شش ماه اول سال 97 تمام کارهای عمرانی دراین مجموعه به پایان برسد.
واحد گفت به دلیل عقب افتادن اجرای باغ موزه دفاع مقدس در استان اردبیل کارشناسان این مجموعه برای جبران این عقب افتادگی همزمان با احداث سازه موزه کار سوژه یابی و سناریو نویسی برای موزه آرایی را آغاز کرده است تا بلافاصله بعد از اتمام ساختمان تهجیز و موزه آرایی این مجموعه نیز انجام شود.
وی گفت برای محوطه سازی این باغ موزه نیز با پیگیری های فراوان علی رغم اینکه کار عمرانی همچنان در حال انجام است 15 قبضه انواع تانک،توپ و ضد هوایی به محوطه مجموعه انتقال یافته و در حال جانمایی در محل موزه هستند.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیمامدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ضمن تشکر از تمای مسئولان استان از آنان خواست برای اتمام سریع این طرح با این اداره کل همکاری نمایند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم استان اردبیل از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل تظاهرات محکومیت رژیم صهیونیستی و توقف نسل کشی در غزه به بیش از ۵۸ دانشگاه، موسسه و دانشکده آمریکایی کشیده شده است.
یورش پلیس آمریکا و حمله به دانشجویان اعتصاب کننده هم همچنان ادامه دارد.
محوطه برخی از این دانشگاه ها مملو از چادرهایی است که دانشجویان و اعضای هیئت علمی نصب کرده اند و به دانشجویان بیرون دانشگاه اجازه ورود به محوطه دانشگاه داده نمی شود.
دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا که آغازگر اعتراضات حمایت از فلسطین در سراسر آمریکا هستند، اعلام کردند که با مسئولان دانشگاه به توافق نرسیده‌اند و مایلند به اعتراضات خود تا زمان رسیدن به خواسته‌هایشان ادامه دهند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • حمایت مردم استان اردبیل از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • کمپ دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های کارولینای شمالی و آریزونا برپا شد