Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@13:45:45 GMT

انتشار تصاویر خصوصی توسط همسر

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۶۵۴۷۸

انتشار تصاویر خصوصی توسط همسر

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز ، پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ شاکری در تشريح خبر گفت: انتشار اطلاعات خانوادگی زن و شوهر در فضای مجازی باعث هتک حیثیت زن و به طبع آن هتک حرمت خود شوهر نیز می گردد و آسیب بزرگ و تهدید خطرناکی برای حفظ کیان خانواده است .

وی در ادامه به نمونه‌ای از این نوع جرائم اشاره کرد و افزود: در پی ارجاع يک فقره پرونده جرايم رايانه‌ای با موضوع مزاحمت اينترنتی از سوی قاضی ويژه رسيدگی به جرائم سايبری دادسرای سنندج به دادخواهی خانمی به هویت معلوم اهل و ساکن سنندج‌، بدوا از نامبرده تحقيق که اظهار داشت، شخصی در فضای مجازی با ايجاد اکانتی اقدام به درج مطالبی توهين آميز و غير اخلاقی و مبتذل در مورد بنده نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال از کسی که مبادرت به چنين کاری نموده شاکی وتقاضای رسيدگی دارم.

وی گفت: پس از انجام تحقيقات و اقداماتفنی لازم، گرداننده اکانت مورد نظرشناسایی و مشخص گردید فردی اهل سنندج است لذا پس از هماهنگی‌های لازم با قاضی مربوطه متهم به پليس فتا احضار و پيرامون موارد معنونه از متهم تحقيق انجام گردید و متهم به بزه انتسابی معترف و اظهار کرد: شاکيه همسر وی مي‌باشد و قبول دارد که به علت اختلافات خانوادگی که مدتی است ما بين طرفين در جريان است از طريق نرم‌افزار پيام رسان موبایلی و به انگيزه انتقام جويی و تسويه حساب شخصی اقدام به ارسال مطالب و محتواهای کذب در مورد شاکی در صفحه شبکه اجتماعی وی نمودم. لذا با توجه به اعتراف متهم به بزه انتسابی پرونده تکميلاً در معيت طرفين به شعبه رسيدگی کننده ارسال و برای متهم به اتهام هتک حيثيت و نشر اکاذيب ومزاحمت اينترنتی در فضای مجازی قرار قانونی مناسب صادر گرديد .


رئیس پلیس فتا کردستان در پایان گفت: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری نموده و در صورتي‌ كه شخصي براي شما مزاحمت ايجاد مي نمايد از ادامه ارتباط و پاسخگويي اجتناب ورزيده و این ایجاد مزاحمت را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

پلیس فتا

110

این اخبار را از دست ندهید:

با جواد ارتباط پنهانی داشتم / شوهرم در خانه دوربین مخفی کار گذاشته بود و دیده بود که..

راز مرگ يك كارگر در خاكسپاري آيت‌الله رفسنجاني چیست؟!

آن ها از پسر مورد علاقه ام جدایم کردند و جلوی چشمش تا می توانستند مرا..

پزشک مرا به اتاق معاینه برد و در یک لحظه به بهانه ای مرا .. / من چاره ای نداشتم و ..

پسر جوان را وقتی کسی نبود به خانه آوردم! / باید برخی مسائل را رعایت می کردم ولی..

وقتی بیدار شدم دیدم که خانمم در کنارم نیست / باورم نمی شد او را با مردی دیگر در حال..

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مال‌خر را دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه رفت‌وآمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

کد خبر 6088435

دیگر خبرها

  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار