Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، حجت الاسلام والمسلمین ایوب غفاری مسئول تداوم آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان در جمع نیروهای پایور و وظیفه شهرستان آق قلا گفت: فردای قیامت آنچه سئوال میکنند این است که آیا دینت را کامل وسالم آوردی یاخیر! به تعبیر دیگر ببینید عاقبت بخیر شده اید یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روایتی از پیامبراکرم (ص) درخصوص عاقبت بخیری افزود: پیامبراکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) فرموده اند " اگر فعل و قول و اعمالت همه خیر بود گامهایی برای عاقبت به خیرشدن برداشته اید."

حجت الاسلام و المسلمین غفاری تصریح کرد: چگونه میشود خدا انسان را دوست بدارد؟ پاسخ این سوال را پیامبر اکرم(ص) داده اند و فرموده اند"اگردوست داری خدادوستت داشته باشد.بترس وتقواداشته باش." ماباید خوف از خدا داشته باشیم.خوف از خدا نزد مردم ، ترس ازعذاب است.

مسئول تداوم آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان با بیان روایتی دیگر از پیامبراکرم (ص) درمورد چگونگی محبوبیت در بین مردم افزود: پیامبراکرم فرموده اند"اگرمیخواهی عندالناس هم محبوب باشی به آنها نیکی کن و چشم طمع از دست مردم بکش" پس اگرمیخواهی مردم تورا دوست بدارند به آنها نیکی کن.

وی در پایان به فرموده امام محمد باقر(ع) درمورد اینکه خیر دنیا و آخرت به چه کسی داده میشود اشاره کرد و افزود: وجود مقدس امام باقر(ع) فرموده اند"خیردنیا وآخرت را به مومنی ندادند مگراینکه مومن یک خصوصیت داردوآن حسن ظن به خداست." یعنی چشم ازهمه خلایق بریده وفقط به خدا امید واراست.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان ایرانی امروز از ساعت ۱۲ تا ۱۴ در حمایت از مردم فلسطین و دانشجویان آمریکایی در سراسر کشور در دانشگاه هایشان دست به تجمع خواهند زد.

درهمین راستا، معاونت آموزشی وزارت علوم در بخشنامه ای به تمامی دانشگاه ها اعلام کرد امروز یکشنبه کلاس های درسی دانشگاه ها جهت برگزاری تجمع برای حمایت از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ الی ۱۴ تعطیل شوند.

متن بخشنامه قاسم عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم به دانشگاه ها به شرح زیر است:

همان‌گونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به‌ویژه کشورهای آمریکایی و غربی براساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشردوستانه را رقم زدند و موج مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی‌دفاع غزه روز یکشنبه نه اردیبهشت هزار و چهارصد و سه را از ساعت دوازده الی چهارده کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌نماید تا به‌همین مناسبت دانشگاهیان عزیز کشورمان با پرو با برپایی تجمعات گسترده پس‌از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معتاد به به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود
  • مسئولین به صورت پیوسته همان چیزی را می گویند که رهبری فرموده اند، این چه بساطی است؟
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند