Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام ابوذر زارعی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری درباره آخرین وضعیت صحت انتخابات شورای اسلامی مرکز مازندران اظهار کرد: امروز آخرین روز اعلام نظر تأیید یا ابطال انتخابات شورای شهر ساری توسط هیأت اجرایی بود که به‌همین منظور جلسه‌ای در ساعت 10 صبح در دفتر فرماندار برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه اعضای هیأت اجرایی متشکل از 9 نفر و اعضای هیات نظارت متشکل از پنج نفر پس از ارائه کلیه مستندات دال بر خرید آرای گسترده، تخلفات سازمان‌یافته و مستندات مختلف رأی به ابطال انتخابات دادند و این نظر را امشب و نهایتاً صبح فردا به هیأت نظارت اعلام می‌کنند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی ساری بیان کرد: پیش از این هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر ساری نظرش را بر ابطال انتخابات داده بود.

زارعی با بیان اینکه از فردا به مدت پنج روز هیأت نظارت به بررسی نهایی تخلفات صورت‌گرفته در انتخابات شورای اسلامی شهر ساری می‌پردازد، گفت: نظر هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی ساری به خاطر تخلفات گسترده، سازمان‌یافته و همچنین خرید و فروش رای بر ابطال انتخابات است.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس جوهری افزود: در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک ۲ داوطلب برای یک کرسی مجلس به رقابت خواهند پرداخت.

وی یاد آور شد:انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیکی خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ابطال بخشنامه گمرک با رای دیوان عدالت اداری همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»