Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - فعالان بحريني از ادامه محاصره منزل آيت‌الله شيخ عيسي قاسم در محله الدراز از سوي نيروهاي امنيتي آل خليفه خبر دادند. به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري تسنيم به نقل از الميادين، محاصره منزل آيت‌الله شيخ عيسي قاسم رهبر معنوي انقلاب بحرين در محله الدراز در شمال اين کشور همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فعالان بحريني گفتند که به دليل محاصره منزل شيخ عيسي قاسم، شهروندان نمي‌توانند به منزل ايشان نزديک شوند.
شهروندان بحريني طي ساعات گذشته با برگزاري تظاهرات و راهپيمايي در مناطق مختلف از رژيم آل خليفه خواستند که اجساد شهدا را به خانواده‌هايشان تحويل دهد.
معترضان همچنين ضمن تاکيد بر حمايت خود از آيت‌الله شيخ عيسي قاسم، حمله رژيم آل خليفه به منزل ايشان را محکوم کردند.
نيروهاي امنيتي رژيم آل خليفه روز سه‌شنبه به منطقه الدراز و منزل آيت‌الله شيخ عيسي قاسم رهبر معنوي انقلاب بحرين يورش برده ضمن به شهادت رساندن 6 تن، ده‌ها نفر را دستگير کردند.
با توجه به اينکه تمام ارتباطات با منزل شيخ عيسي قاسم قطع شده است، هيچ خبري از وضعيت ايشان در دست نيست.
دادگاه بحرين صبح يکشنبه شيخ عيسي قاسم را به‌دليل آنچه «پول‌شويي و مشارکت در تروريسم» خوانده به يک سال حبس تعليقي و پرداخت 100 هزار دينار بحرين (265 هزار دلار آمريکا) جريمه محکوم کرد.
وزارت کشور بحرين در تاريخ 31 خرداد با ادعاي اين‌که آيت‌الله شيخ عيسي قاسم از جايگاه خود براي «خدمت به منافع خارجي و گسترش خشونت فرقه‌اي» سوءاستفاده کرده است، از لغو تابعيت وي خبر داد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان امروز دوشنبه در دومین بیانیه خود درباره عملیات‌ها علیه رژیم صهیونیستی از هدف قرار دادن مواضع نظامیان ارتش اسرائیل و خودروهای زرهی آن‌ها در پایگاه المطله خبر داد.

در بیانیه حزب‌الله به این منظور آمده است: در حمایت از مردم استوار فلسطین و نیز مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز دوشنبه مواضع و محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و خودروهای زرهی آن‌ها را در پایگاه المطله با پهپاد انتحاری هدف قرار داده است و در این عملیات تعدادی از نظامیان اسرائیلی کشته و زخمی شدند.

رسانه‌های خبری امروز اذعان کردند، در حمله پهپادی امروز حزب الله لبنان به پایگاه المطله رژیم صهیونیستی دو نظامی این رژیم زخمی شده است.

حزب‌الله لبنان امروز همچنین  مقر فرماندهی لشکر جولان (210) ارتش رژیم اسرائیل را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار داد.

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل جنبش حزب الله پیش‌تر تصریح کرده بود که به هر تجاوز رژیم اسرائیل قطعا پاسخ خواهند داد و با هرگونه اقدام تنش آمیز مقابله خواهند کرد.

وی تاکید کرد: هرگز از رویارویی با دشمن عقب نشینی نمی‌کنیم، و حمایت از مقاومت فلسطین را پایان نمی‌دهیم و هرگز بسته شدن این پرونده (نبرد با اشغالگران) را نخواهیم پذیرفت، مگر اینکه پرونده غزه و آتش‌بس بسته شود.

شیخ نعیم قاسم گفت که پشتیبانی از غزه، در حقیقت پشتیبانی از لبنان است، زیرا آنچه را در غزه جریان دارد، در برابر خود می‌بیند و اگر سکوت کند، قربانی بعدی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • تداوم حملات موشکی و پهپادی حزب‌الله لبنان
  • تداوم حملات به شرق رفح؛ از پای درآمدن نظامی صهیونیست
  • سفر به تهران قدیم؛ تصویر کارت عروسی دختر آیت‌الله طالقانی را ببینید!
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • جای خالی «عیسی قلی‌پور» همیشه احساس می‌شود/ تشییع «بخشی» در زیر باران و درسی که مردم به مدیران فرهنگی دادند
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه