Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@13:02:56 GMT

آیا دوباره رباط صلیبی مارکو رویس پاره شده است؟

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۶۶۰۴۶

آیا دوباره رباط صلیبی مارکو رویس پاره شده است؟

به نظر می رسد دوباره شاهد دوری بلند مدت مارکو رویس، ستاره 27 ساله آلمانی از میادین باشیم.​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، رویس دیشب در بین نیمه دیدار فینال جام حذفی برابر فرانکفورت مصدوم شد و حالا نشربه بیلد گزارش داده که احتمالا دوباره رباط صلیبی رویس آسیب دیده و شاهد دوری بلند مدت او از میادین خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویس در پایان دیدار دیشب و در حاشیه جشن قهرمانی گفت: "شاید مصدومیت من یک باز هم مربوط به رباط صلیبی باشد و باید در این مورد از کادر پزشکی سوال کرد. اما امروز این موضوع برای من بی اهمیت است."

گفتنی است رویس طی سالهای اخیر مقاطع زیادی را به علت مصدومیت از دست داده و در تورنمنت های بزرگ در ترکیب تیم ملی آلمان غایب بوده است.

مارکو رویس بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در آخرین بازی هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و 4-2 برنده شد. طوفانی که در روزهای اخیر در چندین منطقه کاتالونیا پیش بینی شده بود به بارسلونا رسید و به طور کامل روی مسابقه و استقبال هواداران تاثیر منفی گذاشت. شکست های اخیر بارسا و از بین رفتن شانس قهرمانی نیز نقش داشت و به این دلایل تنها 30167 تماشاگر در ورزشگاه مونتجوئیک بودند تا بدترین استقبال فصل به ثبت برسد.

در مجموع از بازی های این فصل بارسا استقبال خوبی نشد و قبل از بازی دیشب، بازی با آلمریا کمترین تماشاگر را داشت. بازی برابر اتلتیکو نیز در رده سوم بود که این با توجه به حساسیت بازی و نام و اعتبار حریف در نوع خود بسیار عجیب بود.

دیگر خبرها

  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • شغل پاره‌وقت و پُردرآمدی که در ایران مُد شده
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت