Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اظهارات رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران که در سخنراني ديروز ايشان در مراسم محفل انس با قرآن مطرح شد، مورد توجه ويژه رسانه‌هاي منطقه و جهان قرار گرفته است.

سرويس جهان مشرق - بيانات عتاب‌آلود حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران که در سخنراني ديروز ايشان در مراسم محفل انس با قرآن مطرح شد، مورد توجه ويژه رسانه‌هاي منطقه و جهان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پايگاه خبري روسي اسپوتنيک عربي با اشاره به اين سخنان تأکيد کرد که رهبر انقلاب اسلامي ايران عربستان سعودي را گاو شيرده آمريکا توصيف و از رفتار و سياست‌هاي اين کشور انتقاد کردند. ايشان تأکيد کردند که رياض با مومنان به صورت سخت و خشن و با کافران با عطوفت و رحمت تعامل مي کند.
بنابراين گزارش حضرت آيت الله خامنه اي در مراسم محفل انس با قرآن کريم که عصر ديروز شنبه به مناسبت اولين روز ماه مبارک رمضان برگزار شد ، تأکيد کردند که دولت عربستان گاو شيردهي است که شير آن را مي دوشند و هنگامي که شير نمي دهد، آن را ذبح مي کنند.
پايگاه خبري شبکه الميادين نيز با برجسته کردن عبارت گاو شيرده در بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي تأکيد کرد که ايشان ابراز داشتند که حماقت سعودي ها باعث شده آنها اين‌گونه تصور کنند که مي‌توانند صداقت دشمنان اسلام را با پول خود به دست آورند، اما آنها در استفاده از ثروت‌هاي ملي به نفع دشمنان ملت ها دچار افراط شده اند.
ايشان تأکيد کردند که برخي از انسان هاي پست نظير دولت عربستان که از ساير عناصر امت اسلامي حق تعيين سرنوشت خود را مي‌گيرند ، به علت دوري از قرآن و ايمان اين اقدامات را مرتکب مي‌شود. ايشان تأکيد کردند که نبايد فريب ظواهر را خورد و اين عده سقوط خواهند کرد، چرا که باطل هستند و از بين خواهند رفت. سرعت اين اقدام مرتبط با صحت اقدامات جامعه ايماني است.

خبرگزاري رويتر نيز در پوشش بيانات اخير رهبر معظم انقلاب اسلامي در تيتر خود نوشت که حضرت آيت‌الله خامنه‌اي پيش بيني سقوط حتمي آل سعود به علت ائتلاف با آمريکا را کردند. رويترز افزود که ايشان در يک نشست ديني تأکيد کردند که رهبران سعودي با دشمنان اسلام به شکل دوستانه رفتار مي‌کنند ، در حالي که رفتار متناقضي با مسلمانان در بحرين و يمن از خود نشان مي‌دهند.
پايگاه خبري الحدث نيز تأکيد کرد که مقام معظم رهبري ايران با انتقاد از رفتار و سياست‌هاي دولت آل سعود ، آن را گاو شيرده خواند که با مومنان با سختي و خشونت و با کافران با ملايمت رفتار مي کنند. ايشان تأکيد کردند ظواهر شما را فريب ندهد. اينها در آستانه فروپاشي و زوال قرار دارند. اينها باطل هستند و شک نيست که باطل از بين خواهد رفت. شايد آنها روزهاي اندکي حضور داشته باشند، اما اين بستگي به عملکرد جامعه ايماني و نحوه تعامل آنها با اين دولت است و اگر روشي صحيح را در پيش بگيرند، اين اتفاق سريع رخ خواهد داد و در غير اين صورت طول خواهد کشبد.
پايگاه خبري النشره به نقل از مقام معظم رهبري تاکيد کرد که سعودي ها در ثروت‌هاي ملي خود به نفع دشمنان ملت‌ها افراط مي‌کنند. بنا به گزارش اين پايگاه خبري ، ايشان تاکيد کردند که دولت ايران نيز روزگاري اين چنين بود و آمريکايي‌ها به آن پليس منطقه مي‌گفتند، اما ملت ايران اين رژيم را ساقط کرد. نبايد فريب ظواهر را خورد. آنها نيز قطعا ساقط خواهند شد، چرا که باطل هستند.
پايگاه خبري المنار نيز به نقل از امام خامنه‌اي نوشت که برخي رژيم‌هاي مرتجع منطقه دچار توهم شده‌اند و مي‌پندارند که مي‌توانند دوستي دشمنان اسلام را با پول به دست آوردند. ايشان تأکيد کردند که هيچ دوستي ميان اين دولتها با دشمنان وجود ندارد و همان طور که آمريکايي‌ها صراحتاً بارها اعلام کرده‌اند، اين گاو شيرده را خواهند دوشيد و پس از تمام شدن شير، آن را ذبح خواهند کرد. پايگاه خبري المرصد الجزاير نيز به نظر مقام معظم رهبري تيتر زد که ديکتاتوري آل سعود در آستانه سقوط قرار دارد.

نظر کاربران عرب زبان فضاي مجازي در زمينه بيانات رهبر انقلاب
پايگاه خبري روزنامه الکترونيکي رأي اليوم نيز با اشاره به پيش‌بيني حضرت آيت‌الله خامنه‌اي مبني بر فروپاشي قطعي رژيم آل سعود به نقل از ايشان تاکيد کرد که دولت عربستان را افراد بي‌ارزشي مديريت مي‌کنند. ايشان تأکيد کردند که جامعه اسلامي ما امروز مانند ساير جوامع دنيا با برخي مشکلات دست به گريبان است. در دنياي اسلام تعدادي افراد بي ارزش و نالايق نظير دولت عربستان وجود دارند که سرنوشت بخشي از امت اسلام را در دست گرفته اند. اين موضوع به علت دوري آنها از قرآن و ايمان است.
نکته جالب در خبر مربوط به بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي ، واکنش کاربران اين سايت خبري است که به تاييد اين بيانات پرداخته اند. در اينجا به برخي از نظرات اين کاربران اشاره مي کنيم.
کاربري با عنوان "مکسيم" در واکنش به اين خبر خطاب به حضرت آيت الله خامنه اي تاکيد کرد: اي امام، خداوند شما را حفظ کند و گام هاي شما را در مسير خير و خوبي اسلام و مسلمانان مستحکم نمايد. چقدر من آرزو مي کنم که ما اهل سنت نيز انسان صالحي مثل شما داشته باشيم. فردي با عنوان "جلال" در تاييد بيانات مقام معظم رهبري به آيه اي از قرآن اشاره کرده و مي‌نويسد : وان اتبعت اهواءهم بعد ما جاءک من العلم مالک من الله من ولي و لا نصير.
"ابن الوليد" در اين زمينه تأکيد کرد آيا اين شعاري نبود که ابو ايوانکا (دونالد ترامپ) به عنوان شعار ستاد انتخاباتي خود مطرح کرد. عربستان گاو شيرده است. شير آن را مي‌داشتيم و هنگامي که خشک شد، آن را ذبح مي کنيم. خداوند متعال در قرآن به درستي مي فرمايند: فَإِنَّهَا لَا تَعْمَي الْأَبْصَارُ وَلَکِنْ تَعْمَي الْقُلُوبُ الَّتِي فِي الصُّدُورِ.
فردي با نام الکسندر مي نويسد که آيا اين کنگره آمريکا نبود که در سال 2001 خواستار تقسيم عربستان به سه کشور کوچک شد. لخضر الجزايري در اين زمينه تاکيد کرد: به خدا قسم من شما آبروي مسلمانان را حفظ کرده‌ايد. خداوند به شما برکت دهد و حمايت شما از فلسطين بهترين دليل در اين زمينه است. کاربري با نام عبدالحق در اين زمينه مي‌نويسد: ترامپ اين موضوع را گفت و همين طور هم عمل کرد. اما عرب ها خجالت نمي کشند، آيا خفتي بالاتر از اين هم وجود دارد؟

کاربري که خود را با عنوان کاربري الخيانة معرفي کرده، مي‌نويسد که همه منتظر سقوط اين رژيم وهابي هستند که ميلياردها دلار را براي تخريب کشورها و از بين بردن دولت‌هاي عربي هزينه مي‌کند. اما خطرناک‌تر از اين اقدامات همگرايي و توطئه آنها با همراهي دشمنان مسلمانان و اجراي پروژه هاي آنها است و آنها تنها با کساني دشمن هستند که آنها دشمني مي کنند و اين توطئه براي تجزيه منطقه است.
کاربري با عنوان جوجو نيز اين بيانات را تاييد مي کند. فرد ديگري با عنوان المجد العربي در اين زمينه مي‌گويد: اگر شما در اين زمينه همه پرسي انجام دهيد مي‌بينيد که بيش از 99% از ملت‌هاي عربي و اسلامي اين بيانات را تأييد مي‌کنند.
"أيمن" در اين زمينه مي‌گويد که تمامي مسلمانان جهان از ماهيت نظام سعودي اطلاع پيدا کرده اند. فرد ديگري با نام فهد مي نويسد که آنها به اذن الهي به زودي دچار زوال خواهند شد و پرچم اسلام بار ديگر به اهتزاز درخواهد آمد. فردي با عنوان "فريد" قسم جلاله ياد کرده و مي نويسد که بيانات شما صد در صد درست است. مجموع درآمدهاي ساليانه نفتي عربستان کمتر از 365 ميليارد دلار است، اين در حالي است که آنها 450 ميليارد دلار بذل و بخشش کرده اند.
سامي الرئيسي در تعيين فرمايشات رهبر معظم انقلاب به اين دو آيه شريفه قرآن استناد مي‌کند که مي‌فرمايند: ولن ترضي عنک اليهود ولا النصاري حتي تتبع ملتهم قل ان هدي الله هو الهدي ولئن اتبعت اهواءهم بعد الذي جاءک من العلم ما لک من الله من ولي ولا نصير. (و هرگز يهوديان و ترسايان از تو راضي نمي ‏شوند مگر آنکه از کيش آنان پيروي کني بگو در حقيقت تنها هدايت‏ خداست که هدايت [واقعي] است و چنانچه پس از آن علمي که تو را حاصل شد باز از هوسهاي آنان پيروي کني در برابر خدا سرور و ياوري نخواهي داشت) يا ايها الذين امنوا لا تتخذوا اليهود والنصاري اولياء بعضهم اولياء بعض ومن يتولهم منکم فانه منهم ان الله لا يهدي القوم الظالمين (اي کساني که ايمان آورده‏ ايد يهود و نصاري را دوستان [خود] مگيريد [که] بعضي از آنان دوستان بعضي ديگرند و هر کس از شما آنها را به دوستي گيرد از آنان خواهد بود آري خدا گروه ستمگران را راه نمي ‏نمايد) .
عامر البسيطي در اين زمينه مي گويد: به درستي که عربستان گاو شيردهي است که سينه هايش خشک شده و دارد گوشتش را مي فروشد. "سيف قاطع بين العرب"نيز در اين زمينه اظهار نظر مي کند که متاسفانه اين بيانات درست است.
در اين ميان برخي رسانه‌هاي وابسته به دلارهاي نفتي سعودي ها که تحت نظر شاهزادگان سعودي مديريت مي‌شوند ، در اقدامي برخلاف ديدگاه ملت هاي منطقه و افکار عمومي آن وقتي در برابر استدلال قرآني رهبر معظم انقلاب مبني بر آيه شريفه "اشداء علي الکفار رحماء بينهم" و تناقض رفتار سعودي ها با اين آيه استدلال منطقي پيدا نکردند، در اقدامي خلاف عرف روزنامه نگاري ، اقدام به توهين و ناسزا گويي نسبت به ايشان نموده و سعي در سياه نمايي شرايط کنوني جمهوري اسلامي ايران جهت کم اهميت جلوه دادن اين بيانات و غير واقعي نشان دادن آن کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنان رهبر انقلاب درباره حمزه سید الشهدا + فیلم

به مناسبت ۱۵ شوال، سالروز شهادت حضرت حمزه (ع)، عموی  پیامبر اکرم (ص) سخنان رهبر معظم انقلاب درخصوص ویژگی‌های حمزه سید الشهدا منتشر شده است.

لقب سیدالشهداء نخستین بار از سوی رسول خدا (ص) به حضرت حمزه بن عبدالمطلب پس از شهادتش در جنگ اُحد داده شده‌است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • صوت بیانات رهبر انقلاب در دیدار با کارگران
  • ببینید | بیانات رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران
  • ببینید | بیانات رهبر انقلاب درباره تسلیحات ایران
  • سخنان رهبر انقلاب درباره حمزه سید الشهدا + فیلم
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند
  • سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • توصیف دقیق عملیات وعده صادق از زبان رهبر انقلاب