Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: از ویژگی ماه رمضان این بوده که اگر انسان به شرایط خاص این ماه توجه کند که درخواست توجه به دعا زمینه آمرزیده شدن گناه را فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن نظری شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قماظهار داشت: در رابطه با اهمیت ماه رمضان احادیث و روایات زیادی بیان‌شده که همه این جوانب نشان از ویژگی‌های این ماه در خودسازی و قرب به خداوند حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه گناهان انسان‌ها در طول سال در عرفات و ماه رمضان بخشیده می‌شود، افزود: در روایات آمده که گناه انسان‌ها در عرفات بخشیده می‌شود و اگر فردی توفیق درک عرفات را در طول سال نداشته باشد، ماه رمضان زمانی بوده که شرایط را برای پاک‌شدن گناهان فراهم می‌کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: انسان‌ها باید توجه داشته باشند که بسیاری از آنان توفیق درک عرفات در سال را ندارند، مخصوصاً در سال‌هایی که رفتن به عرفات با مشکلات جدی روبه‌روست.

وی بابیان اینکه گناهان در ماه مبارک رمضان بخشیده می‌شود، عنوان کرد: همه افرادی که توفیق روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان را دارند باید توجه کرده و به‌گونه‌ای اعمال این ماه را انجام دهند تا به‌واسطه روزه همه گناهان آنان آمرزیده شود و در آخر ماه مبارک رمضان از آمرزیده شدن گناهان اطمینان حاصل کنند.

نظری با اشاره به ویژگی‌های ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: از ویژگی ماه رمضان این بوده که اگر انسان به شرایط خاص این ماه توجه کند که درخواست توجه به دعا زمینه آمرزیده شدن گناه را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

R7854/P1361/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد

هادی چوپان برای بخشش توماج صالحی درخواست بخشش کرد.

گفتنی است دادگاه انقلاب توماج صالحی خواننده را به اتهام «افساد فی الارض» به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است.

اعلام این حکم واکنش های بسیاری را از سوی افراد و اشخاص سرشناس و نیز در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به دنبال داشته است.

استوری هادی چوپان برای توماج صالحی

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توماج صالحی به اعدام محکوم شد/ وکیل توماج : از حکم صادره اطلاعی ندارم جزییات حکم اعدام توماج صالحی؛ احتمال عفو و تخفیف عبدالله گنجی : توماج صالحی حتما اعدام نمی شود / حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟

دیگر خبرها

  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • نمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!
  • هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد
  • توصیه‌هایی برای انتخاب رشته صحیح و اصولی
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان