Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده کوثر و خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای مطالعات و تکمیل 6 سد معیشتی روستاهای نیلق، سنگ آباد، زرج آباد، مرشت، زاویه کرد و سد شهید پستی هشجین با هماهنگی های انجام یافته با وزارت نیرو و آب منطقه ای استان در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از کوثرخبر، بشیر خالقی با اشاره به پیگیری های انجام یافته در اتمام مطالعات و تکمیل 5 سد معیشتی کوثر اظهار کرد: در دیدار اخیر با مهندس میدانی، معاون وزیر نیرو، مطالعات و اتمام عملیات اجرایی سد های معیشتی شهرستان های کوثر و خلخال مورد تاکید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده کوثر و خلخال گفت: مطالعات 5 سد معیشتی روستاهای نیلق، سنگ آباد، زرج آباد، مرشت و زاویه کرد با هماهنگی های انجام یافته با وزارت نیرو و آب منطقه های استان در حال انجام است که امید می رود با همکاری دیگر مسئولان امر خواسته مردمی این منطقه که آب رسانی به مزارع کشاورزی است، محقق شود.

وی اضافه کرد: پس از اتمام مطالعات سد های معیشتی شهرستان های کوثر و خلخال برای تعیین ردیف بودجه از مجلس تلاش خواهیم کرد تا این سد های معیشتی که در سال های گذشته با کم لطفی مواجه شده بودند به بهره برداری برسند.

خالقی همچنین به سد شهید پستی بخش هشتجین اشاره کرد و گفت: لازم است اقدامات شایسته ای در خصوص این سد که نام پرآوزه سردار شهید پستی را یدک می کشد انجام گیرد و هدف ما اخذ اعتبارات لازم جهت تکمیل و بهره برداری از این سد 8 ساله می باشد.

نماینده کوثر و خلخال در پایان خاطر نشان کرد: رایزنی هایی هم در خصوص سد گیوی، پایاب سد گیوی و همچنین اراضی پشت این سد با وزیر و معاون وزیر نیرو انجام یافته است که انشاالله با تخصیص اعتبارات لازم مسائل مربوط به اجرا و تکمیل این پروژه مردمی و اراضی پشت آن نیز مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های ارتباطی شهرستان اردبیل اظهار کرد: تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی با جذب اعتبارات ملی و استانی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین شاخص‌های ارتباطی و رشد زیرساخت‌ها و بسترهای مخابراتی ایجاد فیبر نوری است، افزود: در این راستا اقدامات و پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: یکی از مهمترین مطالبات مردم افزایش سرعت اینترنت است که طبق هماهنگی‌های انجام شده وزارت ارتباطات این پروژه را به پیمانکار واگذار کرده است.

اعتماد اعجازی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه از اول امسال آغاز شده است و این پروژه پیشرفت خوبی دارد، ادامه داد: با تکمیل این پروژه در مدت زمان مشخص شده شاهد ارتقای سرعت اینترنت در شهرستان خواهیم بود.

کد خبر 6100723

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی اردبیل
  • تسریع در اتمام پروژه آزادراه ارومیه تبریز در دستور کار قرار دارد
  • تسریع در روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان حین خدمت
  • ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری
  • تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد
  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • جانمایی محل جدید آراد کوه در جاده تهران-قم در دست مطالعه است
  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود