Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-01@00:46:10 GMT

نخل طلای کن 2017 به «مربع» سوئدی رسید

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۶۸۹۲۹

به گزارش شریان نیوز،مراسم اعطای جوایز هفتادمین دوره جشنواره فیلم کن با اجرای «مونیکا بلوچی» برگزار شد و هیأت داوران بخش رقابتی این رویداد سینمایی به ریاست «پدرو آلمادوار»، جایزه نخل طلای بهترین فیلم را به فیلم سوئدی «مربع» به کارگردانی «رابین اوستلوند» اعطا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم سوئدی در حالی جایزه معتبر نخل طلا را از آن خود کرد که منتقدین در پیش‌بینی‌ها کمتر شانسی برای آن قائل بودند.

اما جایزه بزرگ هیأت داوران که مهترین عنوان پس از نخل طلاست به فیلم فرانسوی و تحسین شده «۱۲۰ تپش در دقیقه» به کارگردانی «رابین کامپیلو» تعلق یافت، فیلمی که به عقیده بسیاری از کارشناسان شانس اول نخل طلا محسوب می‌شد.

«سوفیا کاپولا» برای ساخت فیلم «فریب خورده» جایزه مهم بهترین کارگردانی را از هفتادمین جشنواره کن به خانه برد.

«پائولو سورنتینو» کارگردان مطرح ایتالیایی و یکی از اعضای هیأت داوران با حضور روی سن جشنواره، جایزه بهترین بازیگر زن کن ۲۰۱۷ را به «دایان کروگر» برای بازی در فیلم «محو شدگی» ساخته «فاتح آکین» کارگردان آلمانی ترک‌تبار داد.

«خواکین فنیکس» بازیگر آمریکایی نیز در حالی برای بازی در فیلم «تو واقعاً اینجا نبودی» به کارگردانی «لین رامسی» جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره را دریافت کرد، جایزه‌ای که سال پیش به شهاب حسینی برای فیلم «فروشنده» رسیده بود.

فیلم «بی‌عشق» ساخته «آندری زیاگینسف» از روسیه که یکی از شانس‌های اصلی نخل طلای بهترین فیلم بود، در نهایت به جایزه هیأت داوران بسنده کرد.

«پدرو آلمادوار» جایزه ویژه‌ای را که به مناسبت هفتادمین سالگرد برگزاری جشنواره کن در نظر گرفته شده بود به «نیکل کیدمن» اعطا کرد. «کیدمن» امسال در سه فیلم حاضر در جشنواره نقش‌آفرینی کرده بود.

جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره کن که سال گذشته به اصغر فرهادی برای فیلم «فروشنده» رسیده بود، امسال به صورت مشترک به «یورگن لانتیموس» برای فیلم «کشتن آهوی مقدس» و «لین رامسی» برای فیلم «تو واقعا اینجا نبودی» رسید.

«کریستین مونجیو» رئیس هیأت داوران بخش فیلم کوتاه و سینه فونداسیون کن نیز جایزه بهترین فیلم کوتاه این رویداد سینمایی را به فیلم چینی «یک شب آرام» ساخته «کی یانگ» اعطاء کرد.

جایزه دوربین طلای کن که به بهترین فیلم اول جشنواره در بخش‌های گوناگون اختصاص می‌یابد به فیلم «زن جوان» به کارگردانی «لئونور سرالی» از فرانسه رسید. امسال «ساندرین کیبرلن» بازیگر فرانسوی رئیس هیأت داوران جایزه دوربین طلای جشنواره کن بود.

خبرگزاری ایسنا

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند

روبرت لواندوفسکی می‌گوید اگر حتی چهار سال بعد هم توپ طلای 2020 را به او بدهند با افتخار آن را قبول می‌کند.

طرفداری | روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بارسلونا در مورد عملکرد درخشان خود در سال‌های 2020 و 2021 که در بایرن مونیخ توپ می‌زد، صحبت کرده است.

مهاجم 35 ساله بارسلونا در مورد جایزه توپ طلا صحبت کرده و به اعتقاد او دو ستاره انگلیسی و فرانسوی رئال مادرید و پاری سن ژرمن بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان هستند. لواندوفسکی در مورد درخشش خود در سال‌های 2020 و 2021 صحبت کرده است.

عملکرد درخشان در سال‌های 2020 و 2021

در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، بهترین دوران حرفه‌ای خودم را سپری کردم. اخیراً یکی از دوستانم آماری برایم فرستاد که نشان می‌داد در ۸۵ بازی، ۱۰۰ گل به ثمر رسانده‌ام.

توپ طلای 2021 حق مسی بود

توپ طلای 2021 به حق به مسی رسید، اما هنوز تکلیف توپ طلایِ ۲۰۲۰ مشخص نشده است. دیدم که شایعاتی مبنی بر احتمال دریافت این جایزه توسط من وجود دارد. اگر چهار سال بعد هم توپ طلایِ ۲۰۲۰ را دریافت کنم، ناراحت نمی‌شوم. این یک افتخار برای من خواهد بود و جایزه را می‌پذیرم.

بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا

در حال حاضر کیلیان ام باپه و جود بلینگام از نظر من برجسته‌ترین و بهترین بازیکنان دنیا هستند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان