Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشار نسب مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به برگزاری اردوی جهادی این دانشگاه و فراخوان ثبتنام دانشجویان در آن اشاره کرد و گفت: استقبال دانشجویان از اردوهای جهادی دانشگاه بسیار زیاد است و گروه جهادی آل طاها بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم سال گذشته در جشنواره مالک اشتر برترین گروه جهادی در سطح استان معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشار نسب در مورد انواع اردوهای جهادی این دانشگاه گفت: دانشگاه صنعتی قم دو بار در سال اعزام به اردوهای جهادی دارد که یک مرتبه در ایام عید نوروز و یک مرتبه در تابستان است و هر کدام حدود 10 روز طول میکشد. مناطق هدف برگزاری اردوهای جهادی مناطق محروم درون و برون استانی است. نوع دیگر اردوها اردوهای تداوم است که دانشجویان در طول 2 تا 3 روز به مناطق محروم نزدیک عزیمت نموده و اغلب اردوها عملیات محور است مثل ساخت یک مسجد برای یک روستا، انجام مراسم احیای شبهای قدر، اطعام فقرا در ماه رمضان و ایستگاه صلواتی در نیمه شعبان. دیگر اردوهای تداوم اردوهای زیارتی و گردشگری برای عموم دانشجویان دانشگاه است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم به اردوی جهادی برگزار شده در ایام نوروز امسال اشاره کرد و گفت: این اردو در استان خوزستان و مناطق محروم شهرستان ایذه برگزار شد و جهادگران موفق به ساخت 20 سرویس بهداشتی ، 2 منزل و فعالیت فرهنگی در 5 روستا شدند .

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به گفته مدیر کل کمیته امداد فارس: ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور به شیراز آمدند تا به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی واقشار نیازمند مناطق محروم استان فارس خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.
این اردوی جهادی با شعار مکتب صادق، وعده صادق، خدمت صادق تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.
موصلی افزود: دندانپزشکان این طرح طی ۴ روز، به بیش از ۲ هزار نفر از خدمات دندان پزشکی ارائه می‌دهند.
عادلی مسئول برگزاری این اردوی جهادی گفت: همه خدمات دندانپزشکی که در قالب این طرح به بیماران ارائه می‌شود رایگان است و پیش بینی شده برای اجرای این طرح ۱۰ میلیارد تومان هزینه شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • حضور دانشجو معلمان در اردوی جهادی زکات دانش اندوزی آنهاست
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا