Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بازرسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، طی بررسی های صورت گرفته موفق شدند سه مرکز مداخله گر در امور دندانسازی را شناسایی و اقدام به پلمپ محل فعالیت آنها کنند.

همچنین در این بازرسی ها موفق شدند دو فرد دندانساز که در مسائل پزشکی مداخله گر بودند را شناسایی و تحویل مراکز قضایی دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش این افراد بدون مجوز و توسط افراد غیر کارشناس اقدام به مداخله گری در امور پزشکی می کردند که طیق هماهنگی با مقام قضایی و دستور دادستان و همکاری نیروی انتظامی دستگیر شدند.

در مراکز پلمپ شده مقادیر بسیار زیادی محصولات غیر بهداشتی و غیر استریل کشف و ضبط شده و افرادی که نیز اقدام به دریافت وجه های هنگفت از مردم می کردند نیز دستگیر شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۷۰۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • مداخله جویی کاخ سفید درباره خواننده رپ ایرانی
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!