Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: خیران و نیکوکاران استان یک هزار و ۵۰۰ سبد غذایی را بین نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل توزیع کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صفر توحیدی صبح امروز در جلسه بررسی روند ارائه خدمات حمایتی به خانواده‌های نیازمند اردبیلی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت:خیران و نیکوکاران استان یک هزار و 500 سبد غذایی را بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل توزیع کردند کههم‌استانی‌های خیر در مناسبت‌های مختلف با مساعدت‌های خود یاریگر نیازمندان و اقشار آسیب پذیر هستند که همواره در ماه مبارک رمضان شاهد افزایش کمک‌های مردمی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سبد غذایی برای تأمین نیازهای اساسی خانواده‌های تحت حمایت به آنان اهدا می‌شود، افزود: خیران می‌توانند با تهیه اقلام خوراکی این نهاد را در توزیع سبد غذایی بین نیازمندان یاری کنند تا در طول ماه مبارک رمضان بتوانیم سفره‌های اقشار آسیب پذیر را با محبت و مهربانی رنگین سازیم.

توحیدی بیان کرد: از خیران و نیکوکاران انتظار داریم به منظور تأمین نیازهای اساسی خانواده‌های مستمند یاریگر کمیته امداد در رسیدگی به امور فقرا باشند کهکمک‌های مردمی بر اساس سیستم نیازسنجی و با اولویت رفع مسائل ضروری خانواده‌ها، در اسرع وقت بین مددجویان توزیع می‌شود تا مشکلات آنان را به حداقل برساند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: هشت هزار کیسه «همیان مولا» بین خیران و نیکوکاران اردبیلی توزیع شده است که این طرح به منظور توسعه همکاری‌ها و مشارکت گسترده مردم نیک اندیش و نوعدوست برای دستگیری از محرومان اجرا می‌شود تا بتوانیم اقلام ضروری و مورد نیاز خانواده‌های بی‌بضاعت را تأمین کنیم.

وی با اشاره به اینکه پس از اهدای اقلام غذایی توسط خیران سبدهای غذایی بین مددجویان توزیع می‌شود، گفت: در این طرح معنوی، هر خانواده با توجه به توان مالی خود اقلامی مانند برنج، روغن و حبوبات را در کیسه همیان مولاقرار داده و آن را به کمیته امداد تحویل می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن به دست خانواده‌های مستمند برسد.

توحیدی اظهار کرد: برپایی سفره‌های اطعام و افطار در تمامی مساجد و محله‌های استان اردبیل از جمله مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است که در ماه مبارک رمضان سال گذشته، بیش از 60 هزار نفر از مددجویان تحت حمایت از سفره‌های اطعام و افطار، جیره خشک و غذای گرم خیران و نیکوکاران بهره‌مند شدند که امیدواریم امسال نیز چنین اقدامات خیرخواهانه‌ای را مشاهده کنیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل افزود: خیران برای حمایت از ایتام و فرزندان خانواده‌های تحت حمایت می‌توانند در طول ماه مبارک رمضان برای ثبت‌نام در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به مصلاهای محل سکونت خود مراجعه کنند که در ماه مبارک رمضان سال گذشته، یک هزار و 60 حامی در طرح اکرام ایتامو 666 حامی نیز در طرح محسنینثبت‌نام کرده‌ و حمایت از ایتام و فرزندان غیریتیم تحت پوشش را برعهده گرفته‌اند.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۷۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند

حبیب‌اله آسوده، در مراسم گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری و روز معلم در کرمانشاه، افزود: همکاری ۴۰ ساله کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش در جشن مهم با محوریت علم و دانش و دانایی با نام جشن عاطفه‌ها قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه از ظرفیت بالای مردم خیر در کمک به دانش‌آموزان نیازمند باید استفاده بهینه شود، اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف، تحت حمایت کمیته امداد هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: آنچه امروز توقع محرومان است، فرصت تلاش و معاش در شرایط سخت اقتصادی امروز است و در همین راستا تعداد زیادی از استعدادهای برتر در خانواده‌های محروم با کمک کمیته امداد به کارآفرینی رسیده‌اند و برای افراد جامعه ایجاد شغل کرده‌اند.

آسوده گفت: آنچه که در جامعه ما در فرهنگ نوجوانان تحت حمایت باید برجسته شود، هویت‌بخشی به استعداد عقلی و فکری و استعداد انقلابی و دینی است که نقش معلمان عزیز با بینش فرهنگی و اقتصادی توامان در این زمینه بسیار مهم است.

وی با اشاره به حمایت از ایتام توسط دانش‌آموزان و معلمان نیکوکار خاطرنشان کرد: تعداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار حامی در سراسر کشور ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را حمایت می‌کنند که حدود ۱۰ درصد از این حامیان زیر ۲۰ سال هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی