Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان؛بهمن جلیلیان اعلام کرد: 244 نفر خود را برای انتخابات دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان نامزد کرده بودند که 13 نفر آنها در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و 231 نفر نیز در انتخابات شوراهای اسلامی روستا حضور داشتند که از این تعداد 21 نفر زن و 223 نفر مرد بودند و در نهایت صلاحیت 235 نفر تایید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این شهرستان حدود 14 هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد 9 هزار و 320 نفر واجد شرایط رای دادن بودند که در انتخابات 29 اردیبهشت مشارکت مردم سیروان کم نظیر بود و بیش از 90 درصد واجدان با حضور در پای صندوق ها آرای خود را در 45 صندوق ثابت و چهار صندوق سیار به نامزدهای مورد نظر دادند.

فرماندار سیروان تاکید کرد: پس از برگزاری انتخابات و معرفی افراد منتخب در شوراهای شهر و روستا یک مورد شکایت از نامزدهای این انتخابات دریافت شد که پس از بازشماری یکی از صندوق ها هیچ گونه تغییری در نتایج اعلام شده ایجاد نشد.

جلیلیان یادآور شد: هیات اجرایی صحت برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را در شهرستان سیروان تایید کرده و هیات نظارت نیز در حال بررسی نحوه اجرای این انتخابات است.
گفتنی است بر اساس نتایج اعلام شده مجتبی پنجعلی زاده، ناصر مرادی، کوروش پرتو، رحمان چگینی و فتح الله نجفی نژاد حائز بیشترین آرای مردم برای انتخابات اعضای شورای اسلامی شهر لومار در دوره پنجم شده اند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۷۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم

همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان قشم برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076923 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود