Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا ،«مسیح انصاری» با اشاره به تصویب «خالص فروشی کالا» در 25 اسفندماه سال گذشته، افزود: این مصوبه در روزهای آغازین امسال ابلاغ شد، اما اجرایی نمی شد.
این مقام مسوول با اشاره به تاکید انجمن حمایت از مصرف کنندگان بر اجرای این مصوبه در جلسه روز شنبه گذشته در استانداری تهران با حضور مسوولان اتحادیه های قنادان، میوه فروشان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ، بیان داشت: با وجود پذیرفتن موضوع و قول مساعد برای اجرایی کردن آن، اما در عمل موارد متعددی از فروش جعبه های شیرینی، زولبیا، بامیه، میوه و ... گزارش شد.
وی تصریح کرد: قرار دادن این کالاها و محصولات در جعبه، بخشی از خدمات این اصناف و وظیفه آنهاست و اینکه آنها را به نرخ شیرینی، میوه و ... محاسبه می کنند، اجحافی در حق مصرف کنندگان است.
انصاری خاطرنشان کرد: با تلاش های سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران در پیگیری درخواست انجمن حمایت از مصرف کنندگان مبنی بر اجرای مصوبه خالص فروشی کالا بویژه در قنادی ها، روز گذشته (یکشنبه) طی نامه ای از سوی «علی فاضلی» رئیس اصناف کشور به اتحادیه های صنف دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران مبنی بر افزایش نرخ زولبیا و بامیه برای سال 96، درخصوص خالص فروشی و کسر وزن جعبه به این واحدهای صنفی نیز اطلاع رسانی شد.
وی تاکید کرد: مصرف کنندگان در صورت مشاهده هرگونه تخلف آن را از طریق کانال تلگرام و یا اینستاگرام به انجمن حمایت از مصرف کنندگان یا شماره تلفن 66435666 انجمن اطلاع دهند.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2860652151094599481 برچسب‌ها : زولبیا فروش جعبه جام جم آنلاین فروش جعبه از سوی قنادان و شیرینی فروشان ممنوع شد لینک کوتاه : اخبار مرتبط زولبیا و بامیه را از مراکز مجاز بخرید / تخلفات بهداشتی را به 190 اعلام کنید سه شنبه 2 خرداد 1396 15:15 زولبیا و بامیه از کی مُد شد؟ شنبه 6 خرداد 1396 12:52

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها دفن قربانی تب کنگو با شفته آهک و تابوت خاص + عکس ملوان زبل واقعی که بود؟ +عکس علت پخش نشدن ربنای شجریان تایید مرگ دو ایرانی به علت ابتلا به تب کنگو / توصیه های وزارت بهداشت و نشانه های این بیماری را جدی بگیرید خودروی جدید رنو با پلاک آزمایش‌فنی در خیابان‌های تهران +عکس و مشخصات حادثه مرگبار برای زنی در خیابان نیاوران این جزیره هنوز در تصرف آدم خوارها است +عکس فلافل‌هایی که نباید بخورید + عکس دور این 9 ماهی را خط قرمز بکشید+عکس مرگ کاربر جرثقیل پس از سقوط از ارتفاع ۵۰ متری+عکس لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها ارایه تسهیلات با وثیقه های مشکوک در بانک سرمایه / ارزش یکی از وثیقه ها 1000میلیارد تومان کمتر از تسهیلات پرداختی است فشار برق در نازی آباد/نفس مردم هم برق دارد! اچ پی در سه ماهه دوم سال مالی 2017 فراتر از انتظارها ظاهر شد دادگاه مجرمان بالای یک میلیارد علنی برگزار می شود گوشی سامسونگ گلکسی فیل رونمایی شد دنا پلاس 46 میلیون فاکتور می شود / اختلاف قیمت 5میلیونی تندر پلاس در بازار و کارخانه +جدول صبحانه ای که اصلا به مادر نرسید خودروی جدید رنو با پلاک آزمایش‌فنی در خیابان‌های تهران +عکس و مشخصات ملوان زبل واقعی که بود؟ +عکس خودروهای بدفروش‌ 50 میلیونی بازار را بشناسید! +تصاویر آخرین مطالب همه سایت 12:29 منابع ۵ برابر کردن معیشت اقشار فقیر را از هدفمندی تأمین می‌کنیم/ می‌توانیم یارانه فقرا را سه برابر دیگر هم افزایش دهیم 12:28 فروش جعبه از سوی قنادان و شیرینی فروشان ممنوع شد 12:28 ارایه تسهیلات با وثیقه های مشکوک در بانک سرمایه / ارزش یکی از وثیقه ها 1000میلیارد تومان کمتر از تسهیلات پرداختی است 12:23 بازداشت جوان 23 ساله به اتهام ارتباط با انفجار منچستر 12:15 اعلام علت مرگ مرحوم کیارستمی از سوی نظام پزشکی/ خطای پزشکی تائید شد 12:13 ابهام در راهبرد خاورمیانه‌ای ترامپ 12:12 پاسخگویی رادیو ایران به شبهات جدید زندگی 12:11 این عینک را بزنید و زود به خواب بروید 12:11 پرونده صیادان ایرانی اسیر در سومالی در حال بررسی است 12:06 فشار برق در نازی آباد/نفس مردم هم برق دارد! فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۷۲۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری دو خرده فروش مواد مخدر و کشف بیش از ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه متهمان در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه افرادی در زمینه نگهداری مواد افیونی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی در کلانتری ۲۶ قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات میدانی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با شناسایی محل حضور متهمان، به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات کاملاً هماهنگ موفق به دستگیری هر دو متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۸۰۵ گرم مواد مخدر از نوع هروئین در بازرسی دقیق از محل خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 747948

دیگر خبرها

  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • هوجیچا ؛ از چای سبز برشته شده ژاپنی تا تقویت عملکرد شناختی!
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر