Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریار فولاد وند در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین، افزود: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان به منظور شناسایی کودکان با نیازهای ویژه و ارائه توصیه های بهداشتی، آموزشی و برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی مناسب برای آنان اجرا می شود.
وی عنوان کرد: برنامه سنجش نوآموزان و کودکان پیش دبستانی در دو مرحله اولیه (غربالگری) و تخصصی اجرا و بر اساس نتایج ارزیابی های بعمل آمده نسبت به تعیین جایگاه آموزشی آنان اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل آموزش و پرورش استان ارزیابی های به عمل آمده در پایگاه های سنجش را شامل ارزیابی در بخش های بینایی، شنوایی، جسمی - حرکتی، سلامت و بهداشت، آمادگی تحصیلی و معاینات پزشکی عنوان کرد.
فولاوند ادامه داد: فعالیت پایگاه های سنجش در شهرهای اراک و ساوه به دلیل حجم بالای کار از 20 خرداد ماه و در سایر مناطق استان بعد از ماه مبارک رمضان شروع خواهد شد. وی افزود: مدارسی بعنوان پایگاه های سنجش انتخاب شده اند که از امکانات لازم برای راحتی و آسایش کودکان و خانواده ها برخوردار بوده و نسبت به محل سکونت آنان مرکزیت داشته باشد.
این مقام مسوول در پایان خاطر نشان کرد: این طرح با مشارکت معاونت بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل آموزش و پرورش اجرا می گردد. وی به والدین توصیه کرد با توجه به اتصال سامانه سنجش به سامانه دانش آموزی (سناد) برای جلوگیری از بروز مشکل ثبت نام نوآموزان نسبت به مراجعه به موقع به مدارس و تعیین نوبت سنجش کودک خود اقدام نمایند و در موقع حضور در پایگاه از ایجاد هر گونه استرس و فشار روحی و روانی به کودکان جدا خودداری کنند.

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۷۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع هفته کار و کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امیدی گفت: یکی از اقدامات اساسی در این هفته، ارزیابی کارگران نمونه است که از دهم مهر تا یکم آذر سال گذشته ۴۴۰ کارگر، ۵۹ گروه کار و ۱۲۱ واحد در سامانه امتنان ثبت‌نام کرده‌اند و ۱۰۸ بازدید میدانی توسط کمیته ارزیابی صورت گرفته است. 
او عنوان کرد: در این هفته بر اساس ارزیابی صورت گرفته در سال جاری هشت واحد نمونه، سه کارگر نمونه و دو گروه کار نمونه به تعداد هشت نفر، تجلیل می‌شوند، در سنوات گذشته کارگر نخبه ملی نداشتیم، اما امسال یک کارگر نخبه ملی و واحد نمونه ملی از استان مرکزی انتخاب شده است. 
مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اینکه جمعیت شاغل استان مرکزی در حال افزیش و نرخ بیکاری نیز در حال کاهش است گفت: نرخ بیکاری استان از ۷.۸ درصد در سال ۱۴۰۰ به هفت درصد در سال ۱۴۰۲ رسید.
امیدی افزود: طرح «یسنا» به طور آزمایشی برای ۸ استان در حال اجرا است، اما هنوز در استان مرکزی اجرا نشده است. 
او در خصوص طرح فجرانه با اشاره به اینکه این ماه آخرین مرحله این طرح اجرا می‌شود گفت: این طرح قطعا جایگزینی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • برپایی پایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون
  • شروع هفته کار و کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • برگزاری مرحله دوم آزمون سنجش شایستگی های حرفه ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه‌ای
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال