Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@21:58:34 GMT

«عشق خاموش» پروانه نمایش گرفت

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۷۳۱۴۴

«عشق خاموش» پروانه نمایش گرفت

به گزارش خبرگزاری برنا، «عشق خاموش» به کارگردانی علی بنکدار جهرمی پروانه نمایش گرفت و به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

پخش «عشق خاموش» را که ملودرامی عاشقانه است، ویدیو رسانه آسیا به عهده گرفته است.

داستان این فیلم درباره چند دانشجوی رشته هنر است که درگیر یک ماجرای عشقی شده اند، اما کار بالا می گیرد و به گروگان گیری می انجامد و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

جهرمی درباره پروانه نمایش این فیلم اظهار کرد: صدور پروانه نمایش فیلم خیلی طولانی و پر افت و خیز شد اما درنهایت با مساعدت و همکاری صمیمانه اداره کل نمایش خانگی مستند و داستانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سرانجام رسید.

در این فیلم کامران تفتی، سولماز حصاری، حسن اسدی، ملیکا شریفی نیا، مصطفی پاک نژاد، پیمان فتح الهیان، وحید شیخ زاده و علی جدی شاکر به ایفای نقش می پردازند.

سایر عوامل فیلم «عشق خاموش» عبارتند از تهیه کننده و مدیر تولید: رضا جلالی، کارگردان: علی بنکدار جهرمی، صدابردار: داوود قلی پور، طراح گریم: غزاله طاری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: فرناز امینی، دستیار دوم کارگردان: علی جدی شاکر و مشاور رسانه ای: علی موذن جامی.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۷۳۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش اعتراضات علیه اسرائیل دیگر خاموش‌شدنی نیست (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آغاز اعتراضات سراسری در جهان؛ معترضان در ژاپن به میدان آمدند (فیلم) گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم) وقتی کشاورزان اروپا را به هم می‌ریزند/ چرا و چگونه؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • کنایه آذری جهرمی به صداوسیما: «بنیاد آقاخان» عکس‌العملی شبیه «ساترا» نداشت
  • آتش اعتراضات علیه اسرائیل دیگر خاموش‌شدنی نیست (فیلم)
  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون
  • اقدامات پلیس آمریکا نمی‌تواند صدای دانشجویان معترض را خاموش کند
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • بهادری جهرمی: پرچم بالاست؛ خداقوت و دست مریزاد بچه‌ها