Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از بالا گرفتن اختلافات بین فارغ التحصیلان رشته‌های علوم پایه و رشته‌هایی چون پاتولوژی و کشیده شدن این اعتراضات مقابل سازمان نظام پزشکی و مجلس، پاتولوژیست‌ها در ادامه اعتراضات خود صبح امروز مقابل نهاد ریاست جمهوری اقدام به تجمع کردند.

خبرگزاری فارس: پس از بالا گرفتن اختلافات بین فارغ التحصیلان رشته‌های علوم پایه و رشته‌هایی چون پاتولوژی و کشیده شدن این اعتراضات مقابل مقابل سازمان نظام پزشکی و مجلس، پاتولوژیست‌ها در ادامه اعتراضات خود صبح امروز مقابل نهاد ریاست جمهوری اقدام به تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نایب رئیس انجمن آسیب‌شناسی ایران معتقد است که وزیر بهداشت بدون در نظر گرفتن ابعاد موضوع و تحت تأثیر لابی نسبت به امضای یک ایین نامه اقدام کرده که با این امضاء سلامت مردم به خطر خواهد افتاد.

به اعتقاد کرمی، این دستورالعمل یک گام به عقب تلقی می شود و کسانی که پزشک نیستند مجوز مدیریت آزمایشگاه را پیدا می‌کنند و در واقع این اقدام وزارت‌خانه تحت تأثیر لابی قوی PHD های علوم پایه انجام گرفته است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۷۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • جامعه دانشگاهی در مقابل جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • مخبردزفولی: استقرار اقتصاد دانش پایه شرط مهم تحقق مرجعیت علمی است
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید