Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی اصغر پوربهزادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج ضمن دیدار و دلجویی از بیماران این مرکز گفت: کمک به نیازمندان و کسانی که بیماریهای صعب‌الاج دارند باید به عنوان یک امر خداپسندانه در جامعه نهادینه شود.

او ادامه داد: بخشی از برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج کمک به بیماران خاص است و این اتفاق مهم برای دومین بار در این واحد دانشگاهی صورت گرفته و تمام تلاش خود را جهت جذب و معرفی خیرینی که قصد کمک به این بیماران را دارند به مرکز خیریه ثامن الحجج ویژه بیماریهای خاص شهرستان کهنوج انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین جان حمزه‌ای مسئول مرکز خیریه ثامن الحجج ویژه بیماریهای خاص شهرستان کهنوج نیز گفت: تعداد 350 نفر تحت پوشش این مرکز هستند که از تعداد مذکور 250نفر مبتلا به تالاسمی، 10نفر ام اس، 10نفر هموفیلی و 80نفر دیگر نیز دیالیزی می‌باشند که با مشکلات جدی در تامین معاش و هزینه‌های درمان خود روبرو هستند.

دختر بچه 4ساله به نام زهرا در مرکز بیماری های خاص کهنوج با حمایت مالی برای پیوند مغزاستخوان می‌تواند از بیماری تالاسمی رهایی یابد، لذا از همه خیرینی که می‌توانند با حمایت خود این طفل خردسال را به سلامت کامل برگردانند خواهشمند است با مرکز خیریه ثامن الحجج ویژه بیماریهای خاص این شهرستان با شماره 09133481554تماس بگیرند.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/انتشار: آخوندی

204/200

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۷۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ صبح امروز با رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی آغاز شد.

هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی با هم رقابت می‌کنند.

آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.

۹۹۰ نفر در رشته زبان و ۶۲۶ نفر در رشته هنر شرکت کرده اند.

گروه آزمایشی علوم تجربی هم صبح جمعه با شرکت ۶ هزار و ۶۴۷ داوطلب برگزار می‌شود.

آزمون سراسری در موسسه آموزش عالی کارقزوین - البرز، موسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک، مرکز آموزش علوم و فنون -قزوین- محمدیه، دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا، آموزش و پرورش تاکستان، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین المللی امامن خمینی (ره) برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • برداشت ۳ تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد زواره
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران