Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج- مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به برنامه ها و فعالیت های این اداره در ماه مبارک رمضان، گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان ۶۰۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف کردستان اعزام شدند.

حجت‌الاسلام مختار کرمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه به مناسبت ماه مبارک رمضان تبلیغات اسلامی استان برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام داده است، گفت: یکی از اولویت های اصلی در کردستان تلاش برای تقویت و توسعه فعالیت های فرهنگی و دینی متناسب با نیازهای مردم منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه اصلی و محوری اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در ایام ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: از جمله برنامه های ما در این ایام مبارک اعزام مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان به ویژه روستاها است.

وی عنوان کرد: اعزام مبلغ همه ساله به منظور ترویج و تبلیغ ارزش‌های دینی و اسلامی انجام می شود و اداره کل تبلیغات اسلامی استان در مناسبت های مختلف از جمله ماه پرخیروبرکت رمضان مبلغین شیعه و سنی را به مناطق مختلف روستایی اعزام می‌کند.

وی به شمار مبلغ و مبلغه های اعزام شده در این ایام، اضافه کرد: براساس برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده در ماه مبارک رمضان امسال زمینه اعزام ۶۰۰ نفر مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان فراهم شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان برگزاری ۲۵ دوره آموزشی پایه قرآن کریم برای قرآن‌آموزان، برگزاری ۳۰ محفل قرآنی در ۳۰ مسجد و ۱۰ شهر استان و همچنین برگزاری محفل جزء‌خوانی در مساجد به‌ویژه در نایسر سنندج از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان در ایام ماه مبارک رمضان ذکر کرد.

حجت الاسلام کرمی به دیگر فعالیت های قرآنی در استان کردستان در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: دعوت از اساتید تفسیر قرآن کریم و هماهنگی برای برگزاری سه مراسم طلایه‌داران تبلیغ قبل از ایام ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل است.

وی اضافه کرد: محوریت برنامه‌های تبلیغات اسلامی در سراسر کشور از جمله استان کردستان، هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی و مساجد هستند و امیدواریم با حضور گسترده مردم برنامه‌های ماه رمضان را پیش ببریم.

وی فضاسازی محیطی، همکاری اعضای ستاد شئون با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، توجه به تحقق شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و همچنین کنترل اماکن در راستای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان را ضروری خواند و گفت: عدم برگزاری کنسرت در ایام ماه رمضان و همکاری شهرداری و اتوبوسرانی برای تسهیل تردد مردم در لیالی قدر نیز نیازمند همت و همکاری اعضای ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار داشت: حضور و مشارکت مردم در فعالیت ها و برنامه های پیش بینی شده در اولویت قرار دارد و به همین دلیل برنامه ریزی های خوبی در این بخش صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: یکی دیگر از اولویت های امسال اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در خصوص برنامه ها و فعالیت های ماه مبارک رمضان، توزیع عادلانه این برنامه ها در سراسر استان از جمله توجه ویژه به مناطق روستایی است و به همین دلیل این مهم نیز به عنوان یک اصل مهم مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۷۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید شعبانی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه قرارگاه راهیان نور کردستان با بیان اینکه سال گذشته ۳ هزار نفر به مراسم ارتحال امام اعزام شدند، اظهار کرد: امسال چهار هزار نفر از کردستان برای شرکت در مراسم ارتحال امام (ره) اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: سال گذشته دستگاه‌های متولی متعهد به تأمین ۷۱ اتوبوس برای اعزام زائران و شیفتگان حضرت امام (ره) به مرقد ایشان بودند چه برخی از دستگاه‌ها به تعهدات خود عمل نکردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس یادآور شد: برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام (ره) ۶۰ درصد هزینه‌ها در زمینه تأمین اتوبوس برعهده ادارات و ۴۰ درصد مابقی نیز به عهده استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.

شعبانی همچنین به اردوی راهیان نور پرداخت و اضافه کرد: سال گذشته ۵۲ هزار نفر از یادمان‌های شهدا در مریوان، سروآباد، بانه و سنندج بازدید کردند.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۵ هزار نفر نیز از استان کردستان در سال گذشته به یادمان شهدا در جنوب اعزام شدند.

کد خبر 6098055

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • ویژگی حجاج در سفر معنوی حج/ برائت مشرکان اصل قرآنی است
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران