Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@10:38:16 GMT

دولت دوازدهم پایه‌اش خدمت به مستضعفان و محرومان است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۷۴۹۳۶

دولت دوازدهم پایه‌اش خدمت به مستضعفان و محرومان است

فرماندار شهرستان قرچک گفت: دولت یازدهم پایه اش خدمت به مستضعفان و محرومان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازتهران نیوز،مسعود مرسل‌پور در مراسم تجلیل از دست اندکاران ستاد انتخابات شهرستان قرچک با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: دولت دوازدهم پایه‌اش خدمت به مستضعفان و محرومان است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان قرچک بسیار خوب و عالی برگزار شد و میزان مشارکت مردم نسبت به دوره قبل ۸ درصد بیشتر بوده است که این مهم حاصل تلاش‌ها و زحمات مسوولان کمیته‌ها و اعضای ستاد انتخابات شهرستان است.

وی گفت: مردم عزیز ایران اسلامی علی‌رغم مشکلات عدیده‌ای که در زندگی داشتند با حضور پرشور و گسترده در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه وفاداریشان را به نظام و انقلاب نشان دادند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی بخش عظیمی از خدمات بزرگ دولت تدبیر و امید به آنها اطلاع رسانی نشده بود، خاطرنشان کرد: مردم عزیز کشورمان یکبار دیگر در ۲۹ اردیبهشت ماه به دولت تدبیر و امید اعتماد کرده و رای اعتماد دادند و این بیانگر این است که مردم با بینش و دانش رأی می دهند.

مرسلپور با اشاره به اینکه مخالفان دولت بعد از انتخابات در تلاشند که هر روز حاشیه برای دولت تدبیر و امید ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: تهمت ها و افتراها، فشارها و شیوه تبلیغات بر علیه دولت تدبیر و امید در طول ۴ سال گذشته به نحوه ی بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی سابقه نداشته است، خیلی ها تلاش داشتند که در برای دولت تدبیر و امید هر روز یک بحران ایجاد کنند و در هر بحثی و برنامه ای یک حاشیه درست میکردند.

فرماندار شهرستان قرچک بیان داشت: در همین شهرستان قرچک تهمت ها و افتراهای متعددی به مسوولین زدند و در یکی ازتهمت ها این بود که فرماندار حقوق و پاداشهای نجومی گرفته است و یک نمونه بارز آن این بود که دهیارهای بخش مرکزی قرچک تخلف انتخاباتی میکنند که همه اینها تهمت ها و دروغهای تو خالی و بی اساس بود.

وی افزود: حملات سنگینی علیه دولت در ۴ سال انجام شد و بیشترین حملات در این دو ماه تبلیغاتی در سطح کشور و شهرستان قرچک بوده است که مخالفان دولت به تک تک منازل روستایی سر زدند و مسائلی را مطرح کردند که در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نبود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک تصریح کرد: نامزدهای مخالف دولت تدبیر و امید در برنامه های تبلیغاتی و مناظره ها دولت یازدهم ۴ درصدی اعلام کردند که این بحث ها در شأن ایران اسلامی نیست، چرا که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایه اش خدمت به مستضعفین و محرومین است و هیچ دولتی مستثنا از این بحث نبوده است.

مرسلپور افزود: با این همه دروغ و تهمتی که به دولت یازدهم نسبت دادند، یکبار دیگر مردم ایران اسلامی بر اساس شعور و بر اساس ارزیابی که داشتند پای صندقهای رأی آمدند و دولت تدبیر و امید را با ۸ میلیون رأی بالاتر از ۴ سال قبل انتخاب کردند.

وی در پایان با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری که فرمودند: پیروز انتخابات مردم ایران اسلامی بودند، افزود: دکتر حسن روحانی رئیس جمهور به مردم ایران اسلامی قول داد که هر موردی که در برنامه های تبلیغاتی خود عنوان کرده است را انجام خواهد و همه باید بعد از انتخابات ۲۹ اردیبهشت به کمک دولت بیاییم ، به همین دلیل وحدت و یکپارچگی الزامی و ضروری است.

گفتنی است، مراسم تجلیل از دست اندکاران ستاد انتخابات شهرستان قرچک با حضور مسعود مرسلپور فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه، علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و رئیس ستاد انتخابات، مصطفی زینت بخش معاون برنامه ریزی فرمانداری، حسین عباسی بخشدار مرکزی، مسوولین و اعضای کمیته های ستاد انتخابات در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۷۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد

به گزارش صدای ایران،باشگاه خبرنگاران نوشت: سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد