Web Analytics Made Easy - Statcounter

فضل الله رنجبر روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کار شمارش مجدد آراء 43 صندوق اخذ رای که براساس فراوانی درخواست نامزدهای معترض به نتایج انتخابات، تعیین شده بود ساعت 14 امروز پایان یافت.
وی افزود: در این صندوق ها، آراء 50 نفر از نامزدهای معترض به نتایج انتخابات براساس مصوبه هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات به دقت بازشماری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رنجبر خاطرنشان کرد: کار جمع بندی آراء بازشماری شده پس از تطبیق با آراء وارد شده در سامانه، در جلسه هیات های اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام خواهد شد.
به گفته فرماندار کرمانشاه، جلسه هیات های اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا عصر امروز تشکیل و نتیجه بازشماری مجدد آرا، اعلام می شود.
رنجبر تاکید کرد: فرمانداری و هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات مصمم به اجرای قانون هستند و تمام تلاش و توان خود را به خود کار خواهند گرفت تا حقی از کسی تضییع نشود.
در انتخابات 29 اردیبهشت، 450 شعبه اخذ رای در شهر کرمانشاه برای جمع آوری آراء مردم در 2 انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی درنظرگرفته شده بود.
شهر یک میلیون نفری کرمانشاه 11 عضو اصلی و هفت عضو علی البدل در پنجمین دوره شوراهای اسلامی دارد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۷۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حکمت داجیلری شامگاه یکشنبه در همایش شوراهای بخش خرم آباد ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس شوراها گفت: شورا به عنوان نماد خرد جمعی و نماد مردم سالاری دینی بوده و عامل وحدت و انسجام و عامل تحول و توسعه می‌تواند باشد.

وی افزود: تحولات بزرگی با وجود شوراها در روستاها و شهرهای ایجاد شده و شوراها بعنوان عصاره مردم و بازوی دولت به مردم خدمت می‌کنند.

نماینده عالی دولت در تنکابن اظهار داشت: انتظارما از شوراها این است که راضی به برنامه کوتاه مدت و برنامه‌های خرد نباشند بلکه با افق دید بلند و با نگاه توسعه پایدار در محلات خویش کار کنند.

وی ادامه داد: اگر نگاه ما در برنامه ریزی غرب مازندران، گردشگری است، این صنعت نیازمند زیرساخت بوده که یکی از آنها توسعه راه‌ها است در حالی که برخی روستاها حاضر نیستند معابر خود را تعریض کنند.

داجیلری تصریح کرد: نگاه توسعه محور شوراها بسیار می‌تواند کارساز باشد. این موضوع در نگاه مشاوران طرح هادی هم ضرورت دارد.

فرماندار تنکابن با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت، خاطر نشان کرد؛ در بازنگری طرح هادی روستاها، کاهش اراضی مسکونی را داریم و این مسئله با تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت منافات دارد.

کد خبر 6097693

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود