Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا غلامرضا جمالی زاده روز دوشنبه درنشست کمیته فرهنگی ستاد برگزاری آیین سالگرد ارتحال امام راحل(ره) در ملایر افزود: زنده نگه داشتن یاد، نام و آرمان های امام راحل(ره) از نکات مثبت نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است.
وی اظهار کرد: ملت ایران در حالی بیست و هشتمین سال رحلت امام راحل(ره) را زنده نگه می دارند که راه و اهداف ایشان را همچنان در سرلوحه کاری خود قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمالی زاده افزود: امام خمینی(ره) شخصیت تاریخ ساز اسلام بود که با آغاز نهضت انقلاب اسلامی، به جهان اسلام عزت و اقتدار داد.
وی بر لزوم هماهنگ و منسجم بودن برنامه های ستاد برگزاری رحلت امام راحل(ره) تاکید و بیان کرد: باید آرمان های امام راحل(ره) را بیش از گذشته به نسل جوان معرفی کرده و نسل جدید را با شخصیت و اهداف وی آشنا کنیم.
جمالی زاده با اشاره به همزمانی گرامیداشت آیین ملکوتی امام راحل(ره) با ایام ماه مبارک رمضان گفت: نیاز است در این ایام با همراهی و هماهنگی سایر نهادها برنامه های مناسب برای ادای دین به جایگاه ویژه رهبر کبیر انقلاب برگزار شود.
وی ادامه داد: به همین منظور نمایشگاه خوشنویسی گروهی توسط انجمن خوشنویسان ملایر از 13 تا 23 خردادماه در این ایام در سالن مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر برگزار می شود.
جمالی زاده اجرای برنامه های متنوع و سخنرانی در 14 و 15 خردادماه در بخش سامن و جوکار با همکاری بخشداری ها و پایگاه مقاومت سپاه ناحیه ملایر و سخنرانی مبلغان دینی در خصوص انقلاب اسلامی، زندگی و شخصیت امام راحل(ره) از دیگر برنامه های سالگرد ملکوتی بنیانگذار انقلاب برشمرد.
وی افزود: همچنین به مناسبت سالگرد رحلت امام راحل(ره) مراسم عصر شعر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر، مسابقه خاطره نویسی با موضوع رحلت امام راحل(ره) و نصب بهترین اثر در خصوص سخنان بنیانگذار انقلاب در حوزه علمیه خواهران ملایر برگزار می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر برگزاری مسابقه مشاعره، دارت، تنیس روی میز، تیراندازی، مسابقه قرآن، دیدار با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و غبارروبی مزار مطهر شهدای گمنام را از دیگر برنامه ها در این ایام برشمرد.
جمالی زاده ادامه داد: علاوه بر این نشست کتابخوانی با موضوع معرفی کتب مناسب با امام راحل(ره) و سالروز قیام 15 خرداد و برپایی نمایشگاه کتاب و مسابقات مکتوب نیز برگزار خواهد شد.
14 خردادماه سالروز رحلت ملکوتی بینانگذار انقلاب اسلامی ایران است که هر ساله برنامه های متنوعی در نقاط مختلف کشور و جهان در راستای گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) برگزار می شود.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۷۷۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات

به گزارش «تابنک» به نقل از مهر، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد