Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@23:28:01 GMT

عملیات سمپاشی بهاره درختان تبریز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۷۷۴۱۷

عملیات سمپاشی بهاره درختان تبریز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز، محمدحسین حسن زاده اظهارکرد: عملیات سمپاشی درختان با هدف دفع آفات نباتی و مبارزه با بیماری های گیاهی و نیز جلوگیری از طغیان شته ها هر ساله در دو نوبت انجام می شود.
وی افزود: سمپاشی درختان با رعایت کامل اصول فنی و با استفاده از سموم استاندارد به صورت شبانه توسط اکیپ های مختلف در مناطق سطح تبریز انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن زاده خاطرنشان کرد: از جمله آفات مهم این فصل از سال شته ها، کنه ها و برگخوارها هستند و گیاهی را درطبیعت نمی توان یافت که در اوایل زندگی خود مورد حمله آفات مختلف به ویژه شته ها قرار نگیرد .
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز تبریز ادامه داد: این آفت علاوه بر تغذیه از شیره گیاهی، تغییر شکل اندام ها و اختلال در امر فتوسنتز، همچنین ناقل بیماری های ویروسی نیز هستند .
حسن زاده خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم سمپاشی درختان در فصل بهار و در زمان مناسبی از رشد شته ها، سمپاشی درختان سطح شهر در حال انجام است.
وی از شهروندان تبریزی درخواست کرد برای جلوگیری از مسمومیت های احتمالی مراقبت های لازم را داشته و در انجام هرچه بهتر عملیات سمپاشی همکاری های لازم را با عوامل فضای سبز به عمل آورند.


منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۷۷۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش

  نبی بامریان رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش گفت: 65 بیمار دیالیزی ثبت شده در شهرستان خاش و تفتان خدمات رایگان را در بخش دیالیز این بیمارستان دریافت می‌کنند.
 
وی افزود: برای هر بیمار به‌طور متوسط ۱۳ تا ۱۴ جلسه دیالیز انجام می‌شود که گاهی تا چند ساعت طول می کشد و همین موضوع ضرورت توسعه بخش دیالیز بیمارستان را گوشزد می‌کرد.
 
وی ادامه داد: بخش دیالیز این بیمارستان دارای 8 دستگاه دیالیز است و بر همین اساس عملیات توسعه بخش دیالیز جهت 20 تخت در حال انجام است.
  بامریان ادامه داد: بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش به صورت شبانه روزی (حتی در روزهای جمعه و تعطیل) به بیماران ارائه خدمات می دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • سمپاشی بیش از ۲۳۰ هزار هکتار مزارع کردستان علیه سن غلات
  • مبارزه بیولوژیک با آفات، در مزارع دیم ایلام آغاز شد
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد