Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس استان سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان، معاون اجرایی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در حاشیه برگزاری کارگاه علم تمرین، از مجموعه ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان بازدید کرد.

مهران سررشته در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام‌گرفته در خصوص ساخت زیربناهای ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان گفت: این واحد دانشگاهی با داشتن این امکانات و تجهیزات باید به‌عنوان بهترین مرکز ورزش دانشگاهی منطقه در رشته تربیت‌بدنی فعالیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی سمنان ظرفیت رشد سریع و رسیدن به جایگاه ویژه در ورزش را دارد و از این حیث، همه مسؤولان باید تلاش کنند تا این امر مهم اتفاق بیفتد.

معاون اجرایی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک گفت: ورزش باید در دانشگاه‌ها رشد و ورزشکار از سنین جوانی و نوجوانی در آموزش و پرورش و سپس دانشگاه‌ها شناسایی و پرورش پیدا کند تا بتوان در ورزش قهرمانی شاهد جهش فراگیر و موفقیت‌های بزرگ بود.

سررشته گفت: برای موفقیت در ورزش قهرمانی باید به دانشگاه‌ها به‌عنوان مراکز آموزش و پرورش ورزشکار توجه بیشتری کرد.

وی با انتقاد از آنچه امروز در آموزش عالی کشور در حوزه تربیت‌بدنی رخ می‌دهد، گفت: امروز متأسفانه دانشگاه‌ها فقط به آموزش تئوری توجه دارند و فارغ‌التحصیلان رشته‌های تربیت‌بدنی کمتر از تجارب عملی و کاربردی بهره‌مند هستند.

سرپرست تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: این رویکرد باید در دانشگاه‌ها تغییر کند و دانشگاه باید خود را به‌عنوان پشتوانه‌ساز و استعدادیاب ورزش قهرمانی معرفی کند.

سررشته گفت: آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برای هرگونه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در خصوص ارتقای دانش فنی و علمی دانشجویان و کارشناسان تربیت‌بدنی در استان سمنان آمادگی دارد.

وی اظهار امیدواری کرد: با گسترش همکاری‌های دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با مراکز ورزشی و فدراسیون‌ها، در آینده نزدیک شاهد رشد رشته تربیت‌بدنی در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان باشیم.

کارگاه علم تمرین با حضور بیش از 60 نفر از دانشجویان کارشناسان و اساتید تربیت‌بدنی با تدریس مهران سررشته در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۷۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی

انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

به گزارش ایسنا،  انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای آن دسته داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند، از روز شنبه ۱ اردیبهشت آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت  ادامه دارد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org  دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی وارد سامانه شوند و پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته