Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@13:54:01 GMT

جاسم بن‌حمد؛ استادیوم خوش‌یمن طارمی و رفقا(عکس)

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۷۸۰۴۵

پرسپولیس فرداشب در حالی به مصاف لخویا خواهد رفت که این دیدار در استادیوم جاسم بن حمد و جایی که طارمی و دیگر ملی‌پوشان این تیم خوش یمن بوده، برگزار می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی با پشتوانه تساوی بدون گل در مرحله یک هشتم به مصاف لخویا خواهد رفت که ملی‌پوشان این تیم چندی پیش یک اتفاق شیرین در آن رقم زدند و توانستند با پیراهن تیم ملی به یک برد شیرین دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جاسم بن حمد، استادیومی که قدمت آن به 42 سال می رسد و البته در سال 2010 بازسازی شد و برای رقابت‌های جام ملت‌ها نیز مورد استفاده قرار گرفت. استادیوم 12946 نفره که متعلق به باشگاه السد است و برای لخویا نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و قرار است در بازی برابر پرسپولیس میزبانی نماینده ایران را برعهده گیرد. این استادیوم البته میزبانی دیدار فینال سوپرکاپ ایتالیا مابین یوونتوس و میلان را نیز برعهده داشته است.


این استادیوم در بازی مرحله انتخابی جام جهانی روسیه نیز میزبانی دیدارهای قطر را برعهده داشت و تیم ملی ایران چندی پیش برابر عنابی‌ها موفق شد با تک گل مهدی طارمی به برتری دست یابد و یک برد شیرین را در روزهای ابتدایی سال 96 برای ایران رقم بزند.


یکی از مدرن ترین ورزشگاه خاورمیانه است که بیشتر شهرت آن به خاطر سیستم تهویه مدرنش است که باعث می شود تماشاگران گرمای خفه کننده دوحه را زیاد حس نکنند.


استادیومی که البته برای مهدی طارمی که زننده تک گل ایران در این دیدار بود با خاطره شیرینی همراه بود و علیرضا بیرانوند نیز توانست در آن دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۷۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی

دیدار تیم های پیکان - استقلال در هفته پایانی لیگ برتر به یک شرط در استادیوم آزادی  برگزار می شود.

به گزارش مشرق، با برنامه ریزی سازمان لیگ استقلال که اکنون در صدر جدول قرار دارد و گزینه اول قهرمانی به حساب می آید، در هفته پایانی لیگ برتر میهمان پیکان است و این بازی قرار است در استادیوم پاس و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

چنانچه پیش از برگزاری هفته پایانی تکلیف قهرمانی در لیگ برتر مشخص شده باشد و این عنوان به آبی ها رسیده باشد، سازمان لیگ طبق هماهنگی با باشگاه پیکان، این مسابقه را به ورزشگاه آزادی منتقل می کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد؛ او فضا‌ها را باز می‌کند
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)
  • آیا خوردن جوش شیرین خطرناک است؟
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • سردار به سبک طارمی پنالتی گرفت! (فیلم)
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم