Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا،فرامرز اکبری روز دوشنبه در گفتگوییافزود: بازشماری آرا در پی اعلام اعتراض چند تن از نامزدهای شورای اسلامی شهر قصرشیرین با حضور نمایندگان هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان انجام گرفت.
وی اظهار کرد: پس از بازشماری صندوق ها، روند برگزاری انتخابات شوراها از سوی هیات های نظارت و اجرایی تایید و صورتجلسه شد و به تایید نهایی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع 14 هزار و 165 تعرفه رای که به داخل صندوق های آرا در 37 شعبه اخذ رای قصرشیرین ریخته شد، 11 برگه رای باطل غیرماخوذه، 170 برگه رای باطل ماخوذه و 13 هزار 984 برگه رای نیز صحیح بود.
کیومرث خزلی با 2 هزار و 950 رای، کیانوش سلیمانی با 2 هزار و 786 رای، اسدالله رضایی زاده با 2 هزار و 138 رای، روح اله مرادی با 2 هزار و 133 رای و علی خدامرادی با یک هزار و 861 رای به عنوان پنج عضو اصلی شورای شهر قصرشیرین انتخاب شدند.
همچنین حسین حسین زاده با یک هزار و 809 رای، فرشید راستین با یک هزار و 698 رای و کیوان عزیزی با یک هزار و 653 رای به عنوان سه عضو علی البدل پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر قصرشیرین معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۷۸۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم چگونه تصحیح می شود؟

دانش‌آموزان پایه ششم برای دروس ریاضی و علوم باید در امتحانات هماهنگ کشوری شرکت کنند و امتحانات دیگر دروس نیز به صورت هماهنگ منطقه‌ای برگزار خواهد شد.

امتحانات کشوری درس علوم روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت و امتحانات کشوری درس ریاضی پایه ششم روز  سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

در امتحانات کشوری، سوالات در سطح کشوری طراحی شده و برای تمام دانش‌آموزان پایه ششم کشور مشابه است اما تصحیح اوراق توسط معلمان خود دانش‌آموزان انجام می‌شود.

در امتحانات هماهنگ منطقه‌ای نیز سوالات دروس توسط منطقه آموزش و پرورش مربوطه طراحی می‌شود و برای دانش‌آموزان پایه ششم همان منطقه یکسان است اما تصحیح اوراق باز هم توسط معلمان خود دانش‌آموزان انجام می‌شود.

در پایه نهم نیز برای دروس ریاضی، علوم و فارسی سؤالات به صورت کشوری طراحی می‌شود و برای دیگر دروس سؤالات به صورت استانی است.

تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری و استانی پایه نهم توسط معلمان خود دانش‌آموزان انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • قهرمان یخ نوردی جهان در شورای شهر اصفهان تجلیل شد
  • برگه‌های آزمایش الکی!
  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران
  • امیدواریم نتایج اجلاس بانجول برای امت اسلامی سودمند و ثمربخش باشد
  • 18 چرخ با ظاهری جدید و مدرن: ببینید چه تغییری کرده‌اند!
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟
  • برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم چگونه تصحیح می شود؟
  • جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم
  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد