Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین قرعه‌کشی جشنواره کاربران اپلیکیشن «سامان‌یار» بانک سامان برگزار و اسامی برندگان ۱۵ گوشی تلفن همراه هوشمند مشخص شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلامبانک سامان، براساس اعلام مدیریت بانکداری الکترونیک، این قرعه‌کشی میان همه مشتریان بانک که در یک ماه گذشته از طریق اپلیکیشن «سامان‌یار» تراکنش‌های بانکی انجام داده‌اند، صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه مشتریان بانک سامان می‌توانند با دانلود نسخه جدید اپلیکیشن «سامان‌یار» ازوب‌سایت بانک سامان، پس از دریافت رمز از شعبه و انجام حداقل سه تراکنش مالی (خرید شارژ یا پرداخت قبض یا انتقال وجه) از طریق سامانک، شانس خود را در قرعه‌کشی ماهیانه تلفن همراه هوشمند افزایش دهند.

بانک سامان اعلام کرد: «سامان‌یار» به‌عنوان سامانه همراه ‌بانک سامان خدمات مختلفی همچون اتصال سپرده به شماره تلفن‌همراه، مدیریت حساب‌ها، کارت‌ها، شماره‌های شبای پرمراجعه، پرداخت قبوض مصرفی، جریمه خودرو، عوارض شهرداری، خرید شارژ تلفن همراه، انتقال وجوه داخلی و بین‌بانکی و مشاهده سوابق تراکنش‌های پرداخت قبض، تماس مستقیم با مرکز ۲۴ ساعته سامان‌ارتباط و مشاهده نقشه شعب سامان، با استقبال کاربران روبه‌رو شده است.

مرکز سامان ارتباط به شماره ۶۴۲۲- ۰۲۱ در همهساعت‌های شبانه‌روز پاسخگوی پرسش‌ها یا مشکلات احتمالی مشتریان بانک سامان است. همچنینعلاقه‌مندان می‌تواننداسامی برندگان قرعه‌کشی مورد اشاره رااینجامشاهده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۷۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سردار جلیل موقوفه ئی   گفت: طبق اطلاعاتی مبنی بر فعالیت فردی از اتباع بیگانه در زمینه خرید و فروش گوشی تلفن همراه سرقتی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان گرمسار قرار گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی گرمسار با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی موقعیت این فرد شده و توانستند خودروی متهم را طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی، در محور ایوانکی به تهران متوقف و وی را دستگیر کنند.
سردار موقوفه ئی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو  ۱۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه که به صورت ماهرانه جاساز شده بود کشف و ضبط شد خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شد و قدامات قانونی برای شناسایی مالکان تلفن‌های همراه همچنان ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند