Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ سرهنگ علی فکری، که در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: شهر همدان با 46 فوتی، بیشترین تعداد تصادف درون شهری استان را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: 64 نفر از فوتی ها در سنین بین 18 تا 40 سال بودند و 13 نفز هم زیر 18 سال سن داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فکری اظهار داشت: آمار تصادفات در استان همدان، 13 درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

وی از شناسایی نقاط پرتصادف در سطح استان خبر داد و گفت: بسیاری از این نقاط اصلاح و برخی نیز در دست اصلاح است.

رئیس پلیس راهور استان یادآور شد: از 82 فقره تصادف فوتی در همدان، 29 درصد مربوط به موتورسیکلت‌سواران، 11 درصد مربوط به واژگونی و مابقی مربوط به عابرین‌پیاده بوده است.


وی بیشترین علت تصادفات را بر اثر عدم توجه به جلو و عدم رعایت حق تقدم دانست و افزود: 96 دستگاه دوربین نظارتی و 4 دستگاه کنترل در همدان فعال است که 66 دوربین‌ نظارتی مربوط به نیروی انتظامی است.

۴۶

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۷۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

حمیدرضا حیدری بیان کرد: در حین حفاری در عمق یک و نیم متری در این خیابان یک دیواره تاریخی مشاهده شد که قدمت آن هنوز مشخص نشده است.

وی ادامه داد: میراث‌فرهنگی به این موضوع به عنوان یک پتانسیل نگاه می‌کند و چه بسا پس از آشکارسازی آثار، سایت موزه دیگری در مرکز شهر همدان در معرض دید گردشگران داشته باشیم.

۱۰ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری عملیات پیاده راه‌سازی خیابان باباطاهر با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری آغاز شد.

عملیات پیاده راه‌سازی خیابان باباطاهر به عنوان سومین خیابان و در ادامه پیاده‌راه شدن خیابان‌های منتهی به میدان تاریخی همدان با یکصد میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

در پی بازدید میدانی خبرنگار مهر از پروژه، متوجه نمایان شدن شواهدی از آثار تاریخی در حین اجرای این عملیات شده و انتظار می‌رود هماهنگی و همکاری بین شهرداری و اداره کل میراث‌فرهنگی همدان سبب حفظ این آثار شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان + عکس
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان در سال گذشته
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان طی سال گذشته
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • کشف یک دیواره تاریخی از یک بنا در همدان
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند