Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهم نيست چه قدر مواظب ديوايس هاي الکترونيکي خود باشيد؛ همه ما تقريباً براي يک بار هم که شده تجربه افتضاح از دست دادن اين وسايل را داشته ايم. چنين اتفاقي ممکن اثر براساس سهل انگاري هاي فردي به وجود آيد و يا از بد روزگار با يک جيب بر ماهر مواجه شويد و دار و ندارتان را از دست بدهيد.
خوشبختانه براي کاربران اندرويد طيف وسيعي از اپليکيشن هاي اندرويدي وجود دارد که به منظور رديابي تلفن هاي هوشمند گم شده و يا دزديده شده، طراحي شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براي کمک به شما در بين گزينه هاي فراواني که به منظور رديابي دستگاه هاي اندرويدي تهيه و تدارک ديده شده اند گشتيم و بهترين ها را پيدا کرديم؛ پس تا پايان مطلب با ما همراه باشيد.
Find My Device
قابليت ها: 
رديابي تلفن هوشمند به وسيله GPSپاک کردن تلفن هوشمند از راه دورپخش صدا از راه دورقفل کردن تلفن هوشمند از راه دوربرنامه Find My Device ساخته کمپاني گوگل جزو اپليکيشن هايي است که هر کاربر اندرويدي بايد آن را روي تلفن هوشمند خود داشته باشد. استفاده از ابزار فوق بسيار آسان است و پيش از هرچيزي بايد آن را از طريق پلي استور دانلود کنيد. پس از نصب Find My Device، اين اپليکيشن ضمن اطمينان از روشن بودن Location از شما مي خواهد که وارد حساب کاربري خود شويد.
پس از پيکربندي کامل برنامه با فرض اين که تلفن هوشمندتان به واي فاي و يا داده تلفن همراه متصل است، قادر به رديابي آن هستيد. براي رديابي دستگاه اندرويدي کافيست با استفاده از مرورگر دلخواه خود (روي رايانه يا روي تلفن هوشمند ديگر) وارد وبسايت android.com/find شويد.
اگر کسي موبايل شما را پيدا کند مي تواند با ضربه زودن روي دکمه Call Me با شماره خاصي که شما براي آن در نظر گرفته ايد تماس بگيرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۷۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!

افزایش فزاینده آمار خودکشی در میان جوانان در سال‌های اخیر، زنگ خطری را در میان کشورهای مختلف به صدا در آورده است. این آمار در سال گذشته در آمریکا به ۵۰ هزار مورد خودکشی رسید که تعداد زیادی از این قربانیان، جوانان بودند، همچنین شماره تلفن ۹۸۸ (خط تلفن آمریکا برای کمک به پیشگیری از خودکشی) که بیش از ۲۰۰ مرکز در آمریکا دارد که در سال گذشته شاهد افزایش ۱۰۰ هزار تماس در ماه بود.

دریافت 24 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: محمدرضا زمانیان
 

دیگر خبرها

  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • ببینید | دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • فیلم/ بازداشت ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران