Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@19:18:58 GMT

پیشکسوت کاراته دار فانی را وداع گفت

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۷۹۵۵۰

اکبر اکرامی از اساتید و پیشکسوتان رشته کاراته و رئیس سبک شیتوریو شیتوکای ایران، ساعتی پیش بر اثر ایست قلبی درگذشت.
استاد اکرامی تمرینات خود را در کاراته و در روش کان‌ذن ریو که در آن زمان اولین و تنها سبک رسمی کاراته ایران بود، در اواخر دهه چهل آغاز نمود. اواخر دهه شصت مدیریت کاراته کشور دچار تغییر شد و به دنبال آن در اواسط سال ۱۳۶۹ با هماهنگی فدراسیون کاراته وقت (در زمان ریاست حبیب الله ناظریان) تنی چند از اساتید، از جمله احسانی، تن‌زاده و اکرامی به منظور استاندارد و هماهنگ‌سازی تکنیک‌ها و کاتاهای این سبک، تمرینات اولیه خود را در سبک شیتوریو شیتوکای زیر نظر مستقیم استاد مانزو ایواتــا ریاست فدراسیون جهانی شیتوریو و استـاد یـامـاسـاکی (از مدرسین برجسته فدراسیون جهانی شیتوکای) در ژاپن آغاز نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از کسب مهارت‌های لازم از فدراسیون شیتوکای کاراته‌دو‌ ژاپن و مراجعت به میهن اسلامی، در اواخر سال ۱۳۶۹ انجمن شیتوکای کاراته‌دو ایران رسماً فعالیت خود را آغاز نمود.
استاد اکبر اکرامی از سال ۱۳۷۱ هدایت این سبک را در ایران پذیرفت و به عنوان نماینده جهانی این سبک نیز برگزیده شد.
گروه ورزش باشگاه خبرنگاران این ضایعه را به جامعه کاراته و خانواده گرامی آن مرحوم تسلیت گفته و صبر و شکیبایی برای بازماندگان و غفران الهی را برای وی ازخداوند متعال خواستار است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۷۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آستانه سالروز شهادت فیلسوف بزرگ، علامه مرتضی مطهری و روز معلم با حضور در منزل سید جعفر شهاب زاده از پیشکسوتان فرهنگی استان با وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشت، استاندار قزوین از سال‌ها خدمت صادقانه و کوشش خالصانه این دبیر و مدیر آموزشی استان تجلیل کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • آخر هفته‌ای بارانی در انتظار خوزستان