Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - چنانچه دنياي فناوري و به خصوص خبرهاي مربوط به غول تکنولوژي کره اي يعني سامسونگ را دنبال کرده باشيد، حتماً مي دانيد که کمپاني کره اي در هفته گذشته از نخستين نمايشگر قابل بسط خود رونمايي کرده و آن را در نمايشگاه SID 2017 در معرض ديد قرار داد.
از آن موقع تاکنون تصاوير متعددي از اين پنل OLED منتشر شده اما همگي در حد عکس بوده و انعطاف پذيري آن در عمل را به نمايش نمي گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال امروز ويديويي از آن در صفحه رسمي يوتوب سامسونگ ديسپلي قرار گرفته که عملکرد آن را به تصوير کشيده است.
سامسونگ از صفحه نمايش انعطاف پذير خود به عنوان «فناوري نسل آينده» ياد مي کند

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، گزارشی جدید حاکی از آن است که احتمالا شرکت سامسونگ در سری اس ۲۵، بدون نیاز به افزایش ظرفیت فیزیکی باتری از هوش مصنوعی برای ارتقای عمر آن استفاده می کند. تکنیک بهبود باتری با هوش مصنوعی ایده جدیدی نیست. حالت AI Power Saving سامسونگ در دستگاه های این شرکت فعالیت های پس زمینه را براساس الگوهای کاربر بهبود می دهد. با این وجود جدیدا شایعات حاکی از ارائه روش جدیدی برای ذخیره شارژ باتری است.

این روش به جای محدود کردن عملکرد سی پی یو و جی پی یو یا دستکاری فعالیت های پس زمینه گوشی، فرایندهای غیر ملزوم پس زمینه که شارژ مصرف می کنند را حذف می کند تا عمر طولانی تر آن تضمین شود.

هرچند به نظر نمی رسد چنین فرایندی نیازمند سیستم هوش مصنوعی پیچیده ای باشد اما احتمالا این فرایند پیچیده تر از چیزی است که به نظر می رسد. طبق گزارش ها سیستم هوش مصنوعی جدید عمر باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا را ۵تا۱۰ درصد افزایش می دهد.

سامسونگ در محصولات جدید خود از هوش مصنوعی استفاده می کند.

در سری گلکسی اس ۲۴ از Galaxy AIرونمایی شد که پیش بینی می شود این سیستم در موبایل های تاشو آینده مانند Z۶ نیز ارتقا یابد. پر واضح است که این شرکت کره ای هوش مصنوعی را به عنوان یک گزینه متمایز کننده کلیدی موبایل هایش در مقابل رقبا می داند و احتمالا در سری اس ۲۵ این فناوری را بیش از پیش در دستگاه به کار گیرد.

کد خبر 6099147 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن
  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور ساخته شد
  • ببینید | ویدیویی از بمباران چاسیو یار توسط نیروی هوایی روسیه
  • تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید
  • ببینید | ویدیویی پربازدید از انگلیسی صحبت کردن جمیله علم‌الهدی همسر ابراهیم رئیسی
  • عرضه فیس آیدی اپل با مدل آیفون ۱۸ پرو
  • (عکس) رونمایی رسمی از چری اومودا ۷
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد