Web Analytics Made Easy - Statcounter

واکنش شدید کارگران در روز کارگر و واکنش بازماندگان و کارگران معدن زمستان‌یورت نمونه برخورد مردم با او بوده است. عکس یادگاری با کارگران و دیدارهای کنترل شده راه‌حل پیشنهادی نزدیکان رییس جمهور به او بوده است!

سرویس سیاسی فردا؛ شب گذشته روحانی در حاشیه افطاری با مددجویان کمیته امداد با «عمو مرتضی» پیرمرد فال‌فروش و خانواده او دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرمردی که یکی از افراد خبرساز انتخابات بود که فال‌هایش را برای پیروزی روحانی رایگان به مردم هدیه داده بود با رئیس جمهوری دیدار کرد.

روحانی پیش از این با میرزا آقا، پیرمرد دستفروشی دیدار کرد که در سخنرانی او در اردبیل اشک در چشمانش حلقه زده بود. او نماد مردم زحمتکشی بود که به روحانی اعتماد کردند و به او رای دادند. شرکت دولتی ایران خودرو در راستای مسئولیت اجتماعی خود (!!) به این پیرمرد یک وانت تندر اهدا کرد!


در زمان تبلیغات ریاست جمهوری، جهانگیری معاون اول روحانی در انتقاد از رقبا گفته بود: »از فقر مردم استفاده ناصحیح می‌کنند؛ سرزده نروید خانه فقرا و برای تبلیغات عکس و فیلم بگیرید. عزت مردم را حفظ کنید« اما تاکنون واکنشی درباره عکس گرفتن روحانی با محرومین و نمایش تصاویر آنها در رسانه‌ها منتشر نشده است. شاید به قول یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی منظورشان این بوده است که به فقرا سر نزنید. آنها را به دیدار ما بیاورید!

روحانی تاکنون تلاش کرده است تا از مواجهه با مردم محروم و مستضعف جامعه دوری کند. واکنش شدید کارگران در روز کارگر و واکنش بازماندگان و کارگران معدن زمستان‌یورت نمونه برخورد مردم با او بوده است. عکس یادگاری با کارگران و دیدارهای کنترل شده راه‌حل پیشنهادی نزدیکان رییس جمهور به او بوده است!

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است

دریافت 90 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دقیقی شامگاه دوشنبه در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با پیکان اظهار کرد: فوتبال ایران در آینده ای نزدیک با مشکل مهاجم روبرو خواهد بود.

کد خبر 6092575

دیگر خبرها

  • کنایه روحانی به جنجال ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است