Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ياسوج- ايرنا- استاندار کهگيلويه و بويراحمد تاکيد کرد که مردم وفادار، قدرشناس و آگاه اين استان در کنار دست اندرکاران و هيات هاي اجرايي و نظارت بر امر انتخابات يکي از پرشورترين، سالم ترين و امن ترين انتخابات را در روز 29 ارديبهشت سال جاري رقم زدند.

سيد موسي خادمي دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت که هماهنگي و انسجام ميان همه اعضاي هيات هاي اجرايي، نظارت و شوراي نگهبان در طول فرآيند برگزاري انتخابات در اين استان به نحو شايسته اي انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تصريح کرد که همين انسجام، همدلي و هماهنگي ميان دست اندرکاران امر انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي سبب شد که کمترين خدشه و تنشي بر روند اين عرصه مهم سياسي در استان رخ ندهد.
وي ابراز داشت که سياست و راهبرد اصلي براي مجريان و ناظران انتخابات 29 ارديبهشت امسال علاوه بر حضور حداکثري مردم پاي صندوق هاي راي، برگزاري سالم، قانونمند و بدون کمترين تنش در اين عرصه حساس بوده که به خوبي تحقق يافت.
استاندار کهگيلويه و بويراحمد گفت: اين استان که در طول دوره ها و انتخابات هاي گذشته همواره به عنوان استاني با وضعيت قرمز شناخته شده بود در 2 دوره برگزاري انتخابات اسفند94 و 29 ارديبهشت سال جاري و براساس اعلام وزارت کشور جزء استان‌هايي با برگزاري انتخابات امن و سالم معرفي شده است.
وي ادامه داد: نمايندگاني از همه گروهها و هيات هاي نظارت نيز بر برگزاري انتخابات در کنار همه شعبه هاي اخذ راي حضور داشته و اين اتفاق در استان کهگيلويه و بويراحمد سبب شد که کمترين تخلف و شائبه دخالتي توسط هيات هاي اجرايي وجود نداشته باشد.
استاندار کهگيلويه و بوير احمد تصريح کرد: براساس دستور العمل هاي اجرايي ستاد انتخابات کشور زمان راي گيري تا 24 شب جمعه 29 ارديبهشت ادامه داشت و فرم صورت جلسات شمارش آرا در تمامي شعبه هاي اخذ راي اعم از شهري، روستايي، ثابت و سيار نيز با هماهنگي و انسجام تمامي دست اندرکاران اجرايي و نظارت انجام شد.
خادمي ميزان مشارکت مردم در انتخابات 29 ارديبهشت را حدود 72 درصد ذکر کرد و گفت: تاکنون هيچگونه شائبه اي و شکايتي مبني بر تخلف انتخاباتي در اين استان اعلام نشده است.
وي شمار واجدان شرايط در انتخابات 29 ارديبهشت در کهگيلويه و بويراحمد را 528 هزار و 930 نفر ذکر کرد.
خادمي ادامه داد: تعداد کل آراي ماخوذه در اين انتخابات 373هزار و 650 راي بود که تعداد آراي صحيح 368 هزارو 343 راي بوده است.
وي گفت:حجت الاسلام حسن روحاني از مجموع آراي صحيح 187هزار و 31 راي و حجت الاسلام رئيسي 179 هزار و 157 راي، ميرسليم يکهرارو 539 راي و هاشمي تبا نيز 616 راي به ترتيب راي مردم اين استان را به خود اختصاص دادند.
خبرنگار:حميد جهان**انتشار دهنده:حسينعلي راشکي
8005/3016



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید ضیایی صبح شنبه در حاشیه مراسم تقدیر از مجریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در فیروزکوه برگزار شد، ضمن گرامیداشت عملیات غرور آفرین «وعده صادق» با اشاره به حضور گسترده مردم به خصوص مردم ولایتمدار فیروزکوه در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که این حماسه بزرگ رقم خورد.

ضیایی با اشاره به کشیده شدن انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین و تهران به دور دوم، گفت: خوشبختانه در دور اول، انتخابات با قوت و قدرت در همه حوزه‌ها برگزار شد و امیدوار هستیم که در مرحله دوم هم شاهد برگزاری انتخاباتی امن توأم با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران در خصوص برگزاری دور دوم انتخابات به صورت تمام الکترونیکی عنوان کرد: در مرحله دوم برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس انتخابات به صورت تمام الکترونیک و در حوزه‌های ورامین، قرچک و پیشوا انتخابات به طور نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک موجب تسریع و تسهیل در فرآیند اخذ رأی و شمارش آرا می‌شود، افزود: امیدوار هستیم که در این خصوص با کسب تجربه‌ای مطلوب، برای برگزاری انتخابات‌های بعدی نیز از این امکان بهره مند شویم.

مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران در خصوص صحت انتخابات نیز اظهار کرد: صحت انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه استان تهران به تأیید شورای محترم نگهبان رسیده است.

ضیایی افزود: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۲ نفر در حوزه انتخابیه تهران برای ۱۶ کرسی و دو تن از نامزدها نیز برای رسیدن به یک کرسی مجلس در ورامین با هم رقابت خواهند کرد.

مدیر کل انتخابات استانداری تهران در پایان با بیان اینکه در دوره اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان تهران بیش از ۷۵ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی حضور داشتند، گفت: خداوند را شاکر هستیم که با وجود همه فشارها توانستیم انتخابات مرحله اول را طبق چهار مؤلفه مورد تاکید مقام معظم رهبری اعم از «امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت» برگزار کنیم و انشاالله برای دوره دوم نیز از تمام ظرفیت‌ها جهت برگزاری باشکوه انتخابات بهره خواهیم گرفت.

کد خبر 6089609

دیگر خبرها

  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد