Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، «محمد سهیمی» از اعضای اپوزیسیون ساکن در آمریکا در صفحه فیس بوک خود پستی در مورد خانم «ستاره درخشش» مدیر شبکه صدای آمریکا منتشر کرد.

وی در این پست با انتقاد از «ستاره درخشش» نوشت:

روزی نیست که روزنامه ها و وبسایت های سیاسی مهم امریکا درباره کارهای شرم آور ترامپ گزارش نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تحت چنین شرایطی خود را با این دولت هماهنگ نمودن، بخصوص درباره ایران، عمق ورشکستگی سیاسی یک شخص را نشان میدهد.

ولی از روز انتخاب آقای ترامپ در ماه نوامبر گذشته، خانم ستاره درخشش مدیر بخش فارسی صدای امریکا چنین کرده اند.

برنامه افق از یک ساعت به نیم ساعت کاهش یافت. تمامی کسانی که به این برنامه دعوت میشوند را خود خانم درخشش یا باید تصویب کنند و یا در اکثر موارد خود شخص ایشان انتخاب میکنند.

دوستان صدای امریکا میگویند نارضائی از ایشان به دلیل کنترل کامل ایشان بر همه برنامه ها در میان کارمندان ایرانی صدای امریکا شدید است.

من دارای اطلاعات دیگری نیز هستم، ولی نوشتن درباره آنها ممکن است برای آن دوستان دردسر درست کند.

در طول انتخابات ایران، برنامه های صدای امریکا -از افق تا صفحه آخر- تبدیل شد به تیول طرفداران طرفداران تحریم اقتصادی و طرفداران تحریم انتخابات.

آقای مهدی فلاحتی در برنامه خود به افشاگری درباره آقای روحانی پرداخت، که البته کارنامه ایشان مرکب از نکات منفی و مثبت آن ۴ سال پیش نیز شناخته شده بود و مردم با این آگاهی به ایشان رأی داده بودند.

در دو روز آخر انتخابات تبلیغ بر علیه شرکت در انتخابات در صدای امریکا بسیار شدید بود و تمامی سردمداران تحریم انتخابات، از آقای بنی صدر گرفته تا آن معلوم الحال مجاهد و امیرعباس شرم آور [فخرآور] در برنامه های صدای امریکا به تبلیغ پرداختند.

خانم درخشش خود با منفورترین و جنگ‌طلب‌ترین چهره های سیاسی امریکا مصاحبه نمود که عبارت بودند از مایکل لدین نئوکان که در دهه ۱۹۸۰ با منوچهر قربانی فر دلال اسلحه کار می کرد و افشاگری درباره ایشان بسیار زیاد است. لدین یک چهره منفور حتی در میان نئو کان ها می باشد و شهرت عمده ایشان دشمنی با ایران و مردم ایران است؛ الیوت آبرامز که در دولت آقای ریگان معاون وزیر خارجه امریکا در امور آمریکای لاتین بود، نقش مهمی در سیاست حمایت ان دولت از رژیم های فاشیستی نظامی آمریکای لاتین داشت که منجر به قتل صدها هزار انسان بیگناه شد؛ در ماجرای ایران-کنترا به همراه سرهنگ الیور نورت شرکت داشت که بخاطر آن به کنگره امریکا دروغ گفت و به زندان محکوم شد و در دولت پرزیدنت بوشِ پسر مدیر بخش خاورمیانه شورای امنیت ملی امریکا بود و دشمن سرسخت ایران؛ جان بولتون که معاون وزیر خارجه امریکا در دولت اول آقای بوشِ پسر بود و دو سال سفیر امریکا در سازمان ملل، که بارها خواهان بمباران ایران توسط امریکا یا اسراییل و یا هردو شده.

به این لیست باید مصاحبه با رضا پهلوی را که اعلام کرده است کمک از عربستان، اسراییل و یا هر دشمن دیگر کشور را قبول خواهد کرد، نیز باید اضافه شود.

با این ترتیب، خانم درخشش که دچار توهم شده است که نه‌تنها کارشناس برجسته ایران است، بلکه برای آینده ایران نیز تصمیم می گیرد، باید در سفر آقای ترامپ و تیم ایشان به عربستان آنها را همراهی می کرد؛ بخصوص که آقای ترامپ و دولت ایشان در حال اتحاد با بدترین دشمنان ایران است و تخصص خانم درخشش می توانست برای این اتحاد شوم مفید باشد.


در این حال، وب‌سایت فارسی صدای امریکا برای خانم ایوانکا ترامپ و تخصص ایشان در مسائل خاورمیانه به تبلیغ پرداخته و از ایشان نقل قول می کند که پیشرفت عربستان چشمگیر است که باید پرسید کدام پیشرفت؟ کودک کشی در سوریه و یمن، یا حمایت از تروریسم در همه جا، یا هجوم به بحرین، و یا حمایت از کودتا در مصر، و حمله به لیبی؟ احترام برای حقوق خانم ها در عربستان چطور؟ یا گردن زدن زندانیان سیاسی و عقیدتی؟ عنوان اول وب‌سایت در یکشنبه ۲۱ مه نیز ترامپ در جمع رهبران کشور های مسلمان: کمک کنید تا ایران منزوی شود بود.

قسمتی از پست محمد سهیمی در فیس بوک خود

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۴ سال سطح یک آسیا در ریاض عربستان از هشتم تا پانزدهم اردیبهشت برگزار شد که ایران با ۴ ورزشکار پسر و یک تنیسور دختر در این رویداد به میدان رفت.   در بخش پسران و در رقابت‌های دونفره، تیم ایران متشکل از رامتین رافعی و کیارش صادقی برابر تیم تایلند و پاکستان به برتری دست یافت تا عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در رقابت‌های انفرادی نیز کیارش صادقی با قبول شکست برابر حریفی از تایلند، در فینال به مقام دومی بسنده کرد.   در بخش انفرادی، رامتین رافعی دیگر نماینده ایران که به دیدار رده‌بندی رفته بود موفق شد حریف خود از چین‌تایپه را شکست بدهد تا با کسب مقام سومی به کار خود پایان دهد. راستین اکبری و آریا شعبان نژاد دیگر تنیسور‌های ایرانی در این مسابقات به ترتیب رتبه‌های ۱۸ و ۱۹ را به خود اختصاص دادند.   در بخش دختران، رومینا رافعی در مسابقات انفرادی هفتم شد، اما این تنیسور کشورمان در بخش دونفره با حریفی از ترکمنستان موفق شد با ایستادن در رده سوم به کار خود پایان دهد.   گفتنی است با این نتایج، رنکینگ تنیسور‌های ایرانی ارتقا خواهد یافت و قهرمانان کشورمان موفق شدند در بین رقبای خود جایگاه به مراتب بهتری را به دست بیاورند. هدایت این تیم برعهده فرشید زیدی بود.   در این مسابقات ۷۰ تنیسور از کشور‌های ایران، هند، پاکستان، تایلند، هنک‌کنگ، چین‌تایپه، رومانی، عربستان، سوریه، اردن، انگلیس، چین و قزاقستان در دو بخش دختران و پسران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • تقلب و تقلای پادشاهان عریان لیبرال دموکراسی
  • لاپید کابینه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفت
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • سرطان اسرائیل در روز‌های پایانی
  • صدایی که چهره خانم معلم را نگران می‌کرد
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • صدای جیرجیرک‌ها از کجا می‌آید؟ (فیلم)