Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@17:21:44 GMT

آب شرب هشت روستای چادگان با تانکر تأمین می شود

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۸۲۱۵۳

آب شرب هشت روستای چادگان با تانکر تأمین می شود

چادگان- مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی چادگان گفت: آب آشامیدنی هشت روستای شهرستان چادگان با تانکر سیار تامین می شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی چادگان گفت: افت سطح آب سفره های زیرزمینی سبب شده تا ساکنان روستاهای ونک علیا، دره مهد بقلی، اگریجه، قلعه عجم و جان احمد در بخش چناررود و روستاهای علی عرب، ده کلبعلی و معروف آباد دربخش مرکزی با نبود آب روبرو شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی زمانی با بیان اینکه هر سال ۱۵۰ مشترک آب روستایی به مشترکان این اداره اضافه می شود افزود: اگر مردم روستاهای بخش مرکزی و چنار رود ۱۰ تا ۱۵ درصد در مصرف آب شرب صرفه جویی کنند کمبود آب نخواهیم داشت.

وی گفت: هم اکنون ۶۱ روستا از مجموع ۶۳ روستای تابعه بخش مرکزی و چنار رود تحت پوشش امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان چادگان است.

وی افزود: آب شرب روستاهای بخش مرکزی با اجاره چاه آب تامین می شود و روستاهای بخش چنار رود از چاه های آب فاضلاب روستایی در بخش چنارود تامین می شود.

شهرستان چادگان با ۲ بخش مرکزی و چنار رود و با ۳۵ هزار تن جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب اصفهان است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • پوشش اینترنت در ۳ روستای گردشگرپذیر سرولایت افزایش یافت
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • نابودی طبیعت اهالی روستای چنار رودخان را رنجیده خاطر کرد + فیلم و تصاویر