Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شریان نیوز،مجید آقابابایی مدیرکل امور مرزی وزارت کشور، درباره تامین امنیت مرزهای کشور اظهار داشت: از میان 8 هزار و 755 کیلومتر از مرزهای کشور، دو نقطه آسیب پذیر مرزی وجود دارد.

وی افزود: ایران از سوی استان سیستان و بلوچستان با پاکستان و از آذربایجان غربی با کشور ترکیه دارای مرز مشترک است لذا به دلیل حضور گروهک‌های تروریستی و ضد انقلاب از این دو نقطه آسیب بیشتری به ما وارد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آقابابایی ادامه داد: تروریست ها در حادثه میرجاوه در نقطه صفر و نوار مرزی کمین کردند و 9 تن از مرزبانان کشورمان را به شهادت رساندند در حادثه اخیر نیز همین اتفاق تکرار شد و تروریست ها با حضور در خاک ترکیه با مرزبانان درگیر شدند. مدیرکل امور مرزی وزارت کشور گفت: به منظور پیگیری حوادث تروریستی و تامین امنیت مرزهای کشورمان با دولت ترکیه و پاکستان تعاملات گسترده ای برقرار کرده ایم، آنها نیز خواستار کنترل مرزهای خود هستند تا حدالامکان وقوع حوادثی از این دست را کاهش دهند. باشگاه خبرنگاران وی تصریح کرد: مشکلاتی در نحوه کنترل مرزها از سوی کشور ترکیه و پاکستان وجود دارد به طوری که آنها را در این باره متضرر کرده در هر حال برقراری امنیت مرزها را از طریق دولت پاکستان و ترکیه پیگیری می‌کنیم تا این نوع حوادث برای مرزبانان کشورمان تکرار نشود.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: ظهر امروز میزبان آقای نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق در محل وزارت امور خارجه بودم.

‏وی افزود: توسعه مناسبات در زمینه تجاری، اقتصادی، عمرانی، علمی و فرهنگی ایران و عراق و اقلیم کردستان مورد گفت‌وگو و رایزنی قرار گرفت.

‏وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: به اهمیت امنیت منطقه، به ویژه امنیت کشور دوست و برادر عراق، نزد دولت جمهوری اسلامی ایران اشاره کردم و بر ضرورت استمرار و تعمیق همکاری‌های مشترک تاکید شد.

کد خبر 6098763 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • جزئیات دیدار و گفتگوی گروسی با امیرعبداللهیان
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • ناگفته‌هایی درباره سهم کشورمان از یک میدان گازی در شمال خلیج‌فارس
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • پشت‌پرده‌ی «بحران مرزی» در آمریکا/ مهاجرت سیل‌آسا: سلاحی برای نابودی مرزهای جغرافیایی و هویت ملی؟ +عکس
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترک: گفتگو درباره تحولات منطقه، فلسطین و روابط دوجانبه
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • امیرعبداللهیان: نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در بحران غزه در تاریخ ثبت می‌شود