Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت:درماه مبارک رمضان بازدید از مراکز عرضه فرآورده های پروتئینی و برخورد با متخلفین این حوزه توسط اداره دامپزشکی قروین با شدت بیشتری انجام می­­ گیرد.

عیسی غیاث یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نظر به آغاز فصل تابستان و افزایش احتمال فسادپذیری فرآورده های خام دامی با توجه به رعایت نکردن زنجیره سرما در برخی از مراکز عرضه مطرح می­ شودکه در همین راستا اداره دامپزشکی شهرستان قزوین در راستای کنترل سلامت فرآورده های خام دامی، بازدید ها و گشت های سطح شهری خود را با قدرت بیشتری ادامه خواهد داد و با متخلفین برخورد قاطع خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ارتباط با اهمیت بازدیدهای نظارتی افزود: لزوم رعایت زنجیره سرما به ویژه در خودروهای حمل فرآورده های خام دامی اهمیت زیادی در سلامت این فرآورده ها دارد اما این بدان معنا نیست که حفظ این زنجیره مختص خودروهای حمل باشد و یخچال های نگهداری نیز باید این زنجیره سرمایی را رعایت کنند تا محصولی با کیفیت به شهروندان محترم عرضه کنند.

شایان ذکر است که این زنجیره سرمایی برای فرآورده های تازه ۰ تا ۴ درجه سانتیگراد و برای فرآورده های منجمد ۱۸- درجه است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام پور ضرب اظهار کرد: ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در خلال اجرای طرح نظارت بهداشتی ویژه ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز ضبط و معدوم سازی شد.

وی افزود: در این طرح در مجموع از ۴۴۴ مورد بازدید از واحدهای صنفی عرضه فراورده‌های خام دامی و رستوران‌ها و … که ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف انسانی ضبط و معدوم و همچنین ۳ متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

پور ضرب ضمن قدردانی از همکاری دستگاه‌های مرتبط در بازدیدهای مشترک، به نقش بی بدیل دامپزشکی در عرضه فرآورده‌های خام دامی اشاره و بیان داشت: نظارت بر فرآورده‌های خام دامی به عنوان پایه اصلی در تأمین سلامت پروتئین خانوار بسیار با اهمیت است که با تلاش‌های شبانه روزی پرسنل دامپزشکی محقق می‌شود.

کد خبر 6086309

دیگر خبرها

  • صادرات ۲۹ قلم فرآورده دامی از استان البرز
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا
  • دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند