Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صدور حکمی از سوی مهندس هاشمی، عقیل عمرانی‌خو به عنوان سرپرست منابع انسانی پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل کوگانا،سیدمهدی هاشمی بعنوان مدیر پالایشگاه فازهای ١٢ و عقیل عمرانی خو مدیر منابع انسانی این فاز که دروازه سایت دو پارس (کنگان) است منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم صادره از سوی مهندس هاشمی، سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم مجتمع آمده است:

جناب آقای عقیل عمرانی خو

باسلام و احترام

با عنایت به تعهد و تخصص و تجارب قبلی جنابعالی و بنا به پیشنهاد اینجانب و موافقت مدیریت محترم عامل به موجب این حکم به عنوان سرپرست منابع انسانی پالایشگاه نهم منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با تلاش، هماهنگی و تعامل فعال و اثربخش با واحدهای پالایشگاهی و همچنین واحدهای ستادی، نسبت به بررسی ریشه‌ای و رفع چالش‌های موجود در راستای تحقق برنامه‌های توسعه‌آی شرکت افدام و با بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای دلسوز، کارآمد و شایسته‌ی شرکت در انجام مسئولیت‌های محوله موفق باشید.

سید محمد مهدی هاشمی
سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم

عقیل عمرانی اصلاتا اهل شهرستان دیر است

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام