Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@13:12:50 GMT

پیام شرکتی‌های مخابرات به نمایندگان مجلس

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۸۴۰۱۱

جمعی از کارکنان شرکتی مخابرات در تماس با ایلنا از رایزنی با نمایندگان مجلس برای پیگیری مطالباتشان خبر دادند.

این کارکنان می‌گویند: در روزهای گذشته با ارسال نامه های مجازی به نمایندگان مجلس از آنها خواستیم که وضعیت ما را پیگیری و از مخابرات بخواهند که به ساماندهی کارکنان شرکتی بپردازد.

در پیام هایی که خطاب به نمایندگان مجلس ارسال شده، آمده است: عرض سلام و ادب و قبولی طاعات و عبادات شما بزرگواران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماه مبارک صیام ماهی است برای یادکردن از مظلومین و فقرا؛ اما با اشک میگوییم که بخشی از این فقرا ، ما نیروهای شرکتی مخابرات هستیم که چندین سال است با فقری که مخابرات برایمان رقم زده است ،با سیلی درمقابل خانواده هایمان صورت سرخ میکنیم تا مبادا فرزندمان فقر را حس نمایند . مدام وعده خرید امروز و فردا بهشان میدهیم اما خودمان را نمی شکنیم . خدا را شاهد که همه درجریان حق خوری و ظلمی که به ما نیروهای شرکتی درمخابرات شده، هستند ولی نمیدانیم چرا فریادرسی نیست شما را به این ماه مبارک قسم ، به فریاد کلیه نیروهای شرکتی درمخابرات برسید .

نیروهای شرکتی مخابرات خواستار رفع تبعیض در مخابرات و عقد قرارداد مستقیم هستند و برای پیگیری این مطالبات بارها تجمع اعتراضی برگزار کرده‌اند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود

محمدرضا میرتاج الدینی در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه بواسطه عملیات وعده صادق یک پیام قوی به دشمنان ایران ارسال شده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران از حقوق و منافع خود دفاع خواهد کرد و هیچ گونه تجاوزی مسلماً بی‌پاسخ نخواهد ماند.   وی افزود: این عملیات، علاوه بر نشان دادن اراده ملت ایران، نشانه‌ای از قدرت و استقلالی است که این ملت براساس اعتقادات انقلابی خود، به دست آورده است.   نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: ما ایرانی‌ها، در دفاع از حقوق خود، با هیچ کس تعارف نداریم و همیشه آماده‌ایم تا با پاسخی متناسب امنیت و استقلال کشورمان را حفظ کنیم.   میرتاج الدینی گفت: ایران از تهدیدات بین‌المللی ابایی ندارد و در برابر هر گونه تهاجم و تجاوز، متحد و با نیروی اراده‌ی مردمی و حمایت همه جانبه از نیروهای مسلح، به مقابله خواهد پرداخت.   این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه دفاع از حقوق ملت ایران تنها وظیفه دولت و نیروهای مسلح نیست، بلکه وظیفه همه ما به عنوان شهروندان ایرانی است، گفت: باید با همدلی در مقابل هر گونه تهدید و تجاوز، از دولت و نیروهای مسلح حمایت کنیم.   وی گفت: همانطور که رهبری فرمودند نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند.

دیگر خبرها

  • بررسی دغدغه‌ی کارگران استان یزد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • غذای شرکتی، عاملی برای افزایش تعلق خاطر کارکنان به سازمان
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود
  • سفارش غذای شرکتی آنلاین در کترینگ دنا