Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، جلسه مذکور با حضور مهندس رهنما مدیرعامل محترم سازمان میادین میوه و تره بار و نورانی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان شهریار برگزار شد،

در ابتدای جلسه نورانی درخصوص حقوق معلولین با تأکید بر این نکته که مسئولیت اجتماعی حمایت از این عزیزان تنها بر عهده سازمان بهزیستی نبوده و تمام افراد، نهادها و سازمانها در قبال این قشر از جامعه مسئول می باشند آغاز گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، مهندس رهنما واگذاری دکه به افراد از 4 سال پیش از طبق تصمیم شورای محترم شهر و شهرداری متوقف گردیده است.

وی گفت، تا استقرار شوراهای جدید و اعلام تصمیمات در این خصوص فعلا امکان واگذاری دکه وجود ندارد. و شرایط واگذاری دکه های سطح شهر طبق دستورالعمل (برگزاری مزایده و واگذاری به بالاترین قیمت پیشنهادی) خواهد بود.

همچنین خرید و فروش و واگذاری دکه به غیر، از دیگر مشکلات ایجاد شده می باشد.

رهنما افزود، 64 دکه در سطح شهرستان وجود دارد که بسیاری از آنها چندین مرتبه به افراد دیگری واگذار گردیده است و در حال حاضر 5 دکه تحت اختیار معلولین و مددجویان بهزیستی می باشد که مقرر گردید با همکاری سازمان محترم میادین میوه و تره بار اسامی صاحبان آن به این اداره اعلام گردد.

در ادامه جلسه موارد ذیل بررسی گردید:

- اعلام آمادگی سازمان محترم میادین میوه و تره بار جهت واگذاری غرفه رایگان( صنایع دستی، محصولات خانگی از قبیل ترشیجات و ...) در جمعه بازار امیریه از ساعت 9 صبح لغایت 4 بعداز ظهر به مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی شهریار

- برگزاری بازار هفتگی در روزهای دوشنبه در شهرجدید اندیشه نیز از برنامه های در دست اقدام می باشد.

- اجرای مناسب سازی فروشگاه ها و هایپرمارکتها با هماهنگی کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان شهریار از برنامه های آتی سازمان محترم میادین میوه و تره بار می باشد.

- مقرر گردید مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی جهت اشتغال در فروشگاه ها و ... در اولویت قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۶ غرفه توزیع میوه تنظیم بازار در شهر قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: به منظور ارائه خدمات به شهروندان، ۱۶ غرفه توزیع میوه تنظیم بازار در شهر قم فعال هستند.

محسن صادقی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به تنوع خدمات و اختصاص ۱۶ غرفه عرضه میوه تنظیم بازار نوروزی در مکان‌های مختلف شهر و جانمایی ۱۵ مکان برای عرضه تزئینات سفره هفت‌سین اظهار کرد: با مساعدت و همکاری مناطق هشتگانه شهرداری قم و معاونت خدمات شهری و در راستای تسهیل و دسترسی آسان شهروندان، این غرفه‌ها جانمایی شده‌اند.

وی مهم‌ترین هدف سازمان را جلب رضایت شهروندان و همچنین ارائه خدمات مطلوب به آن‌ها دانست و افزود: تمرکز عرضه این محصولات در یک مکان خاص، نظارت بر روند توزیع را آسان‌تر و همچنین سبب ارتقای کیفیت سیما و منظر شهری و بهبود معضلات ترافیکی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با بیان اینکه استان قم از محورهای اصلی عبور مسافران نوروزی است، خاطرنشان کرد: تأمین سوخت آسان خودروها از مواردی است که در ایام تعطیلات باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

صادقی‌امینی عنوان کرد: زیباسازی، گُل‌کاری و رنگ‌آمیزی محوطه جایگاه‌ها، آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی، روشنایی محوطه جایگاه‌ها و تعمیرات تجهیزات موجود از مهم‌ترین اقدامات سازمان برای آماده‌سازی جایگاه‌های سوخت تحت پوشش است.

وی ادامه داد: برای اینکه فعالیت‌های سازمان به صورت منسجم و سازمان‌یافته انجام شود، با تمهیدات در نظر گرفته شده بازرسان سازمان به طور مستمر از جایگاه‌ها بازدید می‌کنند تا بر عرضه صحیح سوخت نظارت کامل داشته باشند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تصریح کرد: تمام غرفه‌های میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی، فروشگاه‌های همشهری و بازارچه‌های عرضه میوه و تره‌بار ریحان در ایام پایانی سال و آغاز سال جدید فعالیت ویژه و بدون وقفه دارند.

صادقی‌امینی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم امسال نیز مانند سالیان گذشته ارائه دهنده خدمات مطلوبی به شهروندان، زائران و شهروندان شهر کریمه اهل بیت (ع) باشیم.

کد خبر 736962

دیگر خبرها

  • عرضه مستقیم آبزیان در میادین میوه و تره‌بار/ توزیع کنسرو ماهی با تخفیف ۲۰ درصدی
  • قیمت میوه تنظیم بازار شب عید در گیلان اعلام شد
  • مستمری ۳ برابری برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • واریز مستمری ۳ برابری بهزیستی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۱۶ غرفه توزیع میوه تنظیم بازار در شهر قم
  • قیمت هر کیلو میوه شب عید تنظیم بازاری در گیلان اعلام شد
  • واریز مستمری ۳ برابری بهزیستی برای سیل‌زدگان سیستان
  • مستمری ۳ برابری برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ؛ از ۲ میلیون تا ۷ میلیون تومان
  • شیوه جدید واگذاری استقلال و پرسپولیس اعلام شد (+عکس)
  • عرضه مستقیم آبزیان با ۲۰ درصد تخفیف شب عید در میادین میوه و تره بار