Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:11:56 GMT

۳۴۴ هزار نخ سیگار قاچاق در آذربایجان شرقی کشف شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۸۴۷۹۲

۳۴۴ هزار نخ سیگار قاچاق در آذربایجان شرقی کشف شد

تبریز – ماموران نیروی انتظامی آذربایجان شرقی بیش از ۳۴۴ هزار نخ سیگار قاچاق را کشف کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموران نیروی انتظامی اذربایجان شرقی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، موفق به کشف دو محموله سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال و به تعداد ۳۴۴ هزار و ۴۰۰ نخ شدند.
کشف ۲۱۰ هزار نخ سیگار خارجی در بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب نیز از کشف ۲۱۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: بمنظور اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا، ماموران یگان امداد شهرستان حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رمضان الهوردیان در ادامه اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد ۲۱۰ هزار نخ سیگارخارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۹۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب در پایان گفت: در این راستا یک نفر متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف محموله سیگار قاچاق ۴۵۰ میلیون ریالی در عجب شیر

فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر در همین خصوص سه شنبه به خبرنگاران گفت: ماموران یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان در حین اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا، به یک دستگاه خودروی سواری پرشیا مشکوک و آنرا متوقف کردند.

سرهنگ رحمان عبدی در تشریح این خبر افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۳۴ هزار و ۴۰۰ نخ سیگارخارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۴۵۰ میلیون ریال کشف و خودرو را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر درپایان از شهروندان خواست: هر گونه اخبار و اطلاعات خود را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع ونیز تقدیر، پیشنهاد و انتقاد از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی را با سامانه تلفنی (۱۹۷) دفتر نظارت همگانی که به صورت شبانه روزی پاسخگوی آنها است در میان بگذارند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق در دهلران

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان دهلران حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۳ دستگاه خودروی که درمحور مواصلاتی شهرستان در حرکت بود مشکوک و آنها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
 
وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقادیری انواع لوازم خانگی و آشپزخانه خارجی قاچاق فاقد هر گونه مجوز را کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این رابطه راننده خوردو‌ها به عنوان متهم دستگیر شدند، ادامه داد: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی در پایان مطرح کرد: قاچاق کالا پایه‌های تولید، اشتغال و اقتصاد کشور را متزلزل می‌کند، لذا می‌طلبد دیگر دستگاه‌ها نیز با عزمی جهادی در این خصوص با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • کشف بیش از ۱۱ هزارنخ سیگار قاچاق در بجنورد