Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@23:11:19 GMT

واکنش شرکت تراکتورسازی به ادعای مالکیت شفق

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۴۸۴۹۱۲

واکنش شرکت تراکتورسازی به ادعای مالکیت شفق

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اختلاف بر سر مالکیت باشگاه تراکتورسازی از بحث‌های روز فوتبال کشورمان است که این باشگاه پرطرفدار را دچار بلاتکلیفی کرده است.

چند روز قبل ناصر شفق با ارائه مستنداتی به فدراسیون فوتبال کشورمان ادعای مالکیت باشگاه تراکتورسازی را مطرح کرد و اعلام کرد قصد دارد اداره این باشگاه را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادعایی که در مرحله اول مورد تایید فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

در همین راستا، شرکت تراکتورسازی ایران با انتشار بیانیه‌ای واگذاری امتیاز باشگاه تراکتورسازی تبریز به ناصر شفق را تکذیب کرد تا این موضوع بیش از قبل پیچیده شود.

متن بیانیه شرکت تراکتورسازی ایران به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بدنبال درج برخی شایعات در بعضی از جراید و شبکه های اجتماعی مبنی بر واگذاری تیم تراکتورسازی به آقای ناصر شفق و انتشار نامه ای از سوی سازمان لیگ فوتبال در این مورد که موجب نگرانی عده کثیری از طرفداران این تیم محبوب را فراهم ساخته ، باطلاع عموم علاقه مندان این تیم می رساند ، تیم تراکتورسازی ایران همواره متعلق به شرکت تراکتورسازی بوده و به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی دیگری واگذار نگردیده و تمامی ادعاهای مطروحه در این زمینه فاقد وجاهت قانونی و حقوقی بوده و تکذیب می گردد .

روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران .

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۸۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی فولاد و آلومینیوم اظهار داشت: ما مقابل تیمی بازی کردیم که هفته‌های گذشته بسیار بانشاط بازی می‌کرد. مثلا بازی با پرسپولیس که ۲ بار عقب افتاد و در نهایت با تساوی ۴ بر ۴ در ضربات پنالتی به برتری رسید. می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم. بازی پراسترس و پرتنشی برای ما بود ولی بسیار مسلط بودیم و شایسته بازی کردیم.
وی ادامه داد: تمام نقاط قوت آلومینیوم را پوشش دادیم. می‌توانستیم به گل‌های دیگر نیز دست یابیم. در شروع نیمه دوم می‌توانستیم گل بزنیم ولی تمرکزمان به هم خورد و گل دریافت کردیم. ما می‌خواستیم که نبازیم و با امتیاز به اهواز بازگردیم. نباختن خوب بود ولی ما ۳ امتیاز را می‌توانستیم بگیریم.
سرمربی فولاد اظهار داشت: آدم حرص می‌خورد. ما می‌گویم ورزش سلامت، سالم است و پاکی دارد. اگر کمیته انضباطی، کمیته اخلاق، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی‌توانند دخالت کنند و نمی‌توانند ببینند که بازی‌ها چگونه دارد رقم می‌خورد، اگر عرضه ندارند، من می‌گویم که شورای امنیت ملی بیاید وسط یا حفاظت اطلاعات!
وی اظهار داشت: حفاظت اطلاعات کشور ما بسیار قوی است و بیایند رصد کنند مسابقه‌ها را و نگذارند که حق کسی خورده شود. این اتفاق بسیار مسئله حساسی است و حق‌خوری است. این ظلم به فوتبال است. انتظار داریم که بیایند بازی‌ها را رصد کنند. جلوی دوربین یک حرفی می‌زنند و پشتش یک کارهای دیگر می‌کنند. هم در قهرمانی و هم در نیفتادن تیم‌ها. تمامی لیگ‌ها را می‌گویم و نه فقط لیگ برتر.
بچه های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما داغان و له کردند
ویسی در خصوص اینکه حول تیم فولاد یکسری حواشی است که برخی بازیکنان با برخی نسبت دارند، گفت: ما نجاست فوتبال را ول کردیم، می‌آییم برای تیمی که نماد فوتبال ایران است، حاشیه درست می‌کنیم. فولاد خوزستان باید در فوتبال ایران باشد. اینکه برای استقلال خوزستان، نفت آبادان و فولاد خوزستان حاشیه درست می‌کنند و هر روز یک داستان درست می‌کنند، ظلم است.
وی ادامه داد: بچه علی پروین فوتبالیست شد، آمدند داغانش کردند و گفتند چون بچه علی پروین است. پس بچه چه کسی باید فوتبالیست شود؟ بچه ناصری حجازی فوتبالیست شد، لهش کردند! می‌گویند چرا بچه افشاریان داور شده؟ پس چه بشود؟ شغل پدرش است.
وی اظهار داشت: ما متاسفانه مرتباً حاشیه درست می‌کنیم. می‌گویند بچه فلان سردار در فولاد است. من نه سیاسی هستم و نه کاری به این مسائل دارم. این بچه از ۵ سالگی در تیم نونهالان، نوجوانان، جوانان و امیدها حضور داشت. چون بچه سردار است، نمی‌شود فوتبالیست شود؟ اصلا آن موقع که فوتبال را شروع کرد که پدرش سرباز بود! تیم را به حاشیه نبرید، این ظلم به فوتبال است.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پسر من می‌خواست فوتبالیست شود و گفتند چون پسر ویسی است نمی‌شود. الان در خوزستان بیکار است. برای چه باید این حرف‌ها را بزنید؟
ویسی اظهار داشت: می‌گفتند تاج چون اصفهانی است، سپاهان قهرمان می‌شود. کجاست الان سپاهان؟ ۸ سال است دارد حق سپاهان خورده می‌شود. نکنید و تیم را به حاشیه نبرید.

کد خبر 848844 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • واکنش ایران به ادعای مجدد کویت درباره میدان آرش
  • واکنش کنعانی به تکرار ادعای یک‌جانبه کویت درباره میدان آرش
  • واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش
  • عکس| واکنش‌ها به ادعای بی‌اساس بی‌بی‌سی در مورد نیکا شاکرمی بالا گرفت
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران